هشدار والورده به بازیکنان: از رم نیز با 3 گل جلو بودیم!

هشدار والورده به بازیکنان: از رم نیز با 3 گل جلو بودیم!

سایت رسمی فوتبالی - ارنستو والورده به بازیکنان بارسلونا هشدار داد که دیدار برابر رم در رقابت های سال گذشته لیگ قهرمانان که در آن با اختلاف 3 گل پیش افتادند اما در دیدار برگشت از این مسابقات حذف شدند را فراموش نکرده و مغرور نشوند. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در فصل گذشته با نتیجه 4 - 1 برابر رم پیروز شد اما در دیدار برگشت و در زمین رم با نتیجه 3 - 0 شکست خورد و به دلیل گل زده رمی ها در زمین حریف، این بارسا بود که از دور رقابت ها کنار رفت. والورده پس از پیروزی 3 - 0 در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی برابر لیورپول به خبرنگاران گفت: " آنها موقعیت های بسیار خوبی داشتند. بعضی ضربه ها بیرون رفت و بعضی ها توسط مارک مهار شد. آنها بارها در این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشتند اما ما توانستیم برابر این تیم قوی پیروز شویم. این اتفاق مانند سال گذشته است که ما با سه گل اختلاف از رم پیش افتادیم. "

سرمربی بارسلونا همچنین درباره درخشش مسی اضافه کرد: " ما می دانیم که لئو چه بازیکنی است اما او دست از شگفت زده کردن ما بر نمی دارد. او ما را به سمت فینال برد اما هنوز دیدار برگشت باقی مانده است. "

1070