پزشک پورتو: مشخص نیست کاسیاس به فوتبال برگردد یا نه

پزشک پورتو: مشخص نیست کاسیاس به فوتبال برگردد یا نه

سایت رسمی فوتبالی- نلسون پوگا، پزشک باشگاه پورتو در صحبتهایی اعلام کرده که اگرچه ایکر کاسیاس حمله قلبی را رد کرده ولی یادآوری کرد که اصلا مشخص نیست که آیا بتواند به میادین بازگردد یا خیر.

به گزارش فوتبالی دکتر پوگا اعلام کرده که خیلی زود است که بخواهد درمورد آینده کاسیاس در دنیای فوتبال صحبت کند و همه چیز به روند بهبود او و البته خواسته شخصی اش بستگی دارد. او دراین باره گفت:« همه چیز به مراقبتهای پزشکی و روند بهبود کاسیاس بستگی دارد. فقط بحث دوران نقاهت مطرح نیست و باید میزان استرس درتمرینات فیزیکی و خواسته خود کاسیاس برای بازگشت به فوتبال را هم مدنظر داشت. بعد از بررسی تمام این فاکتورها، باید پس از کلی صحبت و درکمال آرامش تصمیم گرفت که آیا او به حضورش در دنیای فوتبال ادامه خواهد داد یا خیر. کاسیاس باید کاملا بهبود بیابد ..از این بابت کاملا مطمئن هستیم.»


دکتر پوگا در گفتگو با کانال پورتو ادامه داد:« درهمان لحظه که حال کاسیاس بد شد، از مسئولان خواستیم تا تیم اورژانس را آماده کنند. دقیقااز همان لحظه که شک کردیم که ممکن است شرایط کلینیکی باشد، آماده بودیم. ایکر بلافاصله بعد از ورود به بیمارستان، تحت بررسی و درمان قرار گرفت.بلافاصله بعد از تشخیص مشکل هم سریعا دست به کار شدیم.  شرایط با گذر زمان بهبود یافت و هیچ اثری از این مشکل در بدنش باقی نمانده. الان حال کاسیاس خوب است و شرایطش باثبات است. »

6363