رودنیل: گل پرسپولیس سالم بود/ بیرانوند باید جریمه می شد

رودنیل: گل پرسپولیس سالم بود/ بیرانوند باید جریمه می شد

وب‌سایت رسمی فوتبالی- نوذر رودنیل کارشناس داوری در خصوص قضاوت محمد حسین زاهدی فرد  و همکارانش  در بازی حساس پرسپولیس در تبریز توضیحاتی را ارائه کرد.
رود نیل درگفتگو با فوتبالی با اشاره به عملکرد خوب تیم داوری این دیدار  او گفت: عوامل زیادی کمک کرد که داور در این بازی قضاوت خوبی داشته باشد، از جمله همکاری بازیکنان در زمین، جریمه ۲ بازیکن این تیم ها در دقایق اولیه بازی و استفاده نکردن است آوانتاژ بود.
رود نیل گفت :اخطار به ۲ بازیکن هر یک از ۲ تیم یعنی این اکبر ایمانی و بشار رسن در دقایق اولیه بازی باعث شد بازیکنان ۲ تیم جانب احتیاط را رعایت کرده و در ادامه درگیری های غیر فوتبالی نداشته باشد.
وی ادامه داد :در دقیقه ۹ ادامه بازی بهترین تصمیم داور برای اتفاقی بود که در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد. رود نیل در خصوص گل کمال کامیابی نیا گفت: برخلاف برخی از تراکتوری ها که در خصوص این گل اعلام خطا را بهترین تصمیم می دانستند باید بگویم این گل کاملا سالم بود.  این کارشناس داوری در  ادامه  اظهار داشت: در دقایق پایانی بازی نیمه اول داور به درستی به علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس کارت داد و بخاطر اتلاف وقت او را جریمه کرد در نیمه دوم نیز اتفاق بحث‌برانگیزی رخ نداد در  دقیقه ۸۷ خطایی روی مهاجم تراکتور در محوطه جریمه پرسپولیس رخ نداد و باز هم ادامه بازی تصمیم درستی بود که داور آن را اعلام کرد. ضمن این که در وقت های تلف شده داور شایان مصلح  با کارت زرد جریمه کرد که بخاطر فریب داور بود. رود نیل در پایان گفت: داور ۴ دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم با منظور کرد به نظر من حداقل زمان مناسب برای اعلام وقت تلف شده در این بازی ۵ دقیقه بود. 

7413