پیغام کاسیاس برای نزدیکانش: در کمال آرامشم

پیغام کاسیاس برای نزدیکانش: در کمال آرامشم

سایت رسمی فوتبالی- ایکر کاسیاس دروازه بان اسپانیایی پورتو به محض آنکه تلفن همراهش در اختیارش قرار گرفت، پیغامی برای نزدیکانش ارسال کرده است.

به گزارش فوتبالی، کاسیاس برای عزیزانش نوشت:« درکمال آرامشم.» دروازه بان اسپانیایی پورتو به شدت تحت تاثیر پیغامهای انرژی بخش و محبت آمیزی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده قرار دارد.

ساعاتی پیش خبر حمله قلبی ایکر کاسیاس منتشر شد و به نظر می رسد که خطر رفع شده است. در جریان جلسه تمرینی امروز پورتو بود که کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا با مشکل قلبی روبرو شد و عروق کرونر سمت راست قلبش دچار گرفتگی شده بود. در جلسه تمرینی تیمش حالش بد شد و بعد از انتقال به بیمارستان پزشکان متوجه شدند که او به دلیل گرفتگی عروق کرونر دچار حمله قلبی شده است. بلافاصله تستهای مختلف انجام شد و بعد از رفع خطر و وقتی او خیالش راحت شد، توانست دقایقی موبایلش را در دست گرفته و پاسخگوی پیغامها باشد. کاسیاس حالا در بیمارستان CUF پورتو بستری است .

بلافاصله بعد از انتشار این خبر بود که شبکه های اجتماعی غرق در پیغامهای روحیه بخش و انرژی بخش برای ایکر کاسیاس شد. دوستان ایکر برایش پیغامهایی محبت آمیز و حمایتی ارسال کردند و باشگاه رئال مادرید برای او بیانیه ای صادر کرد. 

6363