هم تیمی سابق رونالدو: هر سانتی‌متر بدنش را آنالیز می‌کرد!

هم تیمی سابق رونالدو: هر سانتی‌متر بدنش را آنالیز می‌کرد!

سایت رسمی فوتبالی - ویتالی کوتوزوف، بازیکن سابق فوتبال روسیه در اسپورتینگ پرتغال هم اتاقی کریستیانو رونالدو بوده و به خوبی این بازیکن را از دوران نوجوانی می شناسد.

به گزارش فوتبالی، کوتوزوف در مورد روند صعودی و مسیر پیشرفت کریستیانو رونالدو صحبت کرد:"پنجمین بازی رسمی رونالدو را به خوبی به یاد دارم. در ان بازی من گل اول را زدم و رونالدو دو گل دیگر زد. یادم است که از خوشحالی دیوانه شده بود و در سن 17 سالگی در پوست خودش نمی گنجید. راستش فکر نمی کردم که تاریخ فوتبال را بنویسد. او خیلی جوان بود. سرعت و تکنیک بی نظیری داشت اما وقتی به یونایتد رفت به شدت پیشرفت کرد و بهتر شد. وقتی با هم در اتاق بودیم، پرتغالی صحبت می کردیم. رونالدو می دانست که قرار است به میلان بروم و سوالات بی شماری از من پرسید. در آن روزها پوشیدن پیراهن میلان فوق العاده بود. در مورد کاستاکورتوا، مالدینی، اینزاگی و شوچنکو می پرسید. در آن روزها فقط در مورد فوتبال صحبت می کردیم و بر خلاف بقیه در مورد مسائل شخصی صحبت نمی کردیم. همه صحبت هایمان در مورد فوتبال بود."

بازیکن سابق فوتبال بلاروس در مورد شرایط بدنی کریستیانو هم صحبت کرد:"رونالدو زیاد و خوب تمرین می کرد. او به خوبی حواسش به بدنش بود.  در رختکن پیراهنش را در می آورد  و مدت زیادی در ان جا می ماند. او هر سانتی متر از بدنش را آنالیز می کرد. شانه ها، بازوها، پاها و ... مدت زیادی را می ماند و از همه می پرسید تا چطور قوی تر شود. اما هدفش از تقویت عضلاتش برای جلد روزنامه ها نبود بلکه می خواست بازیکن بهتری شود. من رونالدوی قبلی که تکنیکی تر بود را بیشتر دوست داشتم اما وقتی یک ماشین گلزنی نظیر او را می بینیم دیگر چه می توانیم بگوییم؟"