مصاحبه ای که تمرکز رشید را برهم زد

مصاحبه ای که تمرکز رشید را برهم زد

وبسایت رسمی فوتبالی -  رشید مظاهری دروازه بان آماده این روزهای ذوب آهن، در بازی مقابل سایپا دو گل دریافت کرد که کمی دور از انتظار بود.
به گزارش فوتبالی، روند رو به رشد و خوب ذوب آهن در نیم فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با تحسین اهالی فوتبال همراه بود و قابلیت های بازیکنان این تیم آرام آرام مشخص شد.
اما ذوب آهن سر حال این روزها شکست دور از انتظاری مقابل سایپا متحمل شد و شاگردان منصوریان علیرغم تسلط در میدان نتوانستند از پس شاگردان دایی برآیند. یکی از نکات قابل توجه این شکست خانگی ذوب آهن دو گلی بود که رشید مظاهری دریافت کرد. او در صحنه گل نخست خروج اشتباهی روی ارسال کرنر سایپا داشت و در صحنه گل دوم روی شوتی گل خورد که کسی فکرش را نمیکرد که مظاهری آن توپ را جمع یا دفع نکند.
مظاهری در دیدارهای لیگ برتر و آسیایی همواره از بازیکنان موثر و موفق ذوب آهن بوده و حتی در بازی هفته گذشته تیمش مقابل تراکتورسازی با مهار پنالتی اشکان دژاگه نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت.
گویا مصاحبه روز گذشته سخنگوی باشگاه ذوب آهن مبنی بر اینکه مظاهری در پایان فصل می تواند با هر باشگاهی که خواست مذاکره کند به مذاق دروازه بان ذوب آهن خوش نیامده و به نوعی تمرکز وی را بر هم زده است تا او جلوی سایپا روز بدی را تجربه کند.
باید منتظر ماند و دید که در فصل نقل انتقالات این دروازه بان از ذوب آهن جدا خواهد شد یا به دلیل علایق و وابستگی هایی که همیشه در مصاحبه های خود نسبت به باشگاه ذوب آهن بیان داشته و دارد در این تیم می ماند.

1984