پاری سن‌ژرمن مجبور به فروش سه بازیکنش می‌شود

پاری سن‌ژرمن مجبور به فروش سه بازیکنش می‌شود

سایت رسمی فوتبالی – پاری سن‌ژرمن به دلیل مقررات بازی جوانمردانه مالی یوفا باید درآمد بیشتری به دست بیاورد تا مشکلی برایش پیش نیاید. درآمد آنها باید پیش از تابستان 60 میلیون یورو بیشتر شود. اگر پاریسی‌ها بتوانند چند بازیکن خود را بفروشند، با مشکل محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان روبرو نخواهند شد.

پی‌اس‌جی در سال 2017 نیمار و کیلیان امباپه را با مبالغ هنگفتی به دست آورد. آنها باید به متعادل کردن دخل و خرج خود ادامه دهند. این دو بازیکن روی هم سالانه 180 میلیون یورو خرج دارند که این به دلیل مبلغ انتقال و دستمزد آنها است.

پاریسی‌ها در تابستان گذشته خاویر پاستوره، یوری برشیش، اودسون ادوارد، و جاناتان ایکونه را فروختند، و 64  میلیون یورو به دست آوردند. آنها همچنین جیووانی لوسلسو را به رئال بتیس با قیمت 25 میلیون یورو، و گرگور کریچوویاک را به لوکوموتیو مسکو با قیمت 10 میلیون یورو فروخته‌اند.

پی‌اس‌جی به این ترتیب در تابستان جاری احتمالا توماس مونیه، کریستوف انکونکو و استنلی انسوکی را خواهد فروخت، و با سایر باشگاه‌ها بر سر قیمت آنها مذاکره خواهد کرد. قرارداد مونیه در 2020 منقضی می‌شود، و قیمت او حدود 20 تا 25 میلیون یورو است.

8444