والورده: کافیست 5 دقیقه مقابل لیورپول خوب نباشید!

والورده: کافیست 5 دقیقه مقابل لیورپول خوب نباشید!

به گزارش "ورزش سه"، والورده برای اولین بار موفق شده بارسلونا را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند و حالا رقیب آنها لیورپولی است که طبق ادعای این سرمربی، تجربه بسیار خوبی از صعود به فینال این رقابت ها در فصل قبل دارد.

دیدار با لیورپول: "ما می دانیم که در حال حاضر لیورپول در حال مبارزه با سیتی برای فتح لیگ برتر است و آنها تیمی واقعا قدرتمند با خط حمله ای فوق العاده و سریع هستند. باید در هر دو دیدار نمایش بسیار خوبی ارائه دهیم زیرا اگر مقابل لیورپول 5 دقیقه خوب نباشید، آنها در مقابل دروازه شما خیمه خواهند زد.

تغییر چندانی در ترکیب لیورپول نسبت به فصل قبل ایجاد نشده و آنها تجربه فوق العاده صعود به فینال با همین تیم را دارند. لیورپول حریفی ترسناک و بسیار خوب است. من دیدار لیورپول را در مقابل چلسی تماشا کردم و آنها در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم کار حریف را تمام کردند و ما نیز باید نمایشی مطابق با قدرت حریف در بازی فردا شب ارائه دهیم.

بازی کردن در لیگ، همیشه شما را در شرایط رقابت رقابتی نگه می دارد. ما خوشحال هستیم که در لالیگا قهرمان شده ایم، شاید لیورپول نتوانسته به بازیکنان خود استراحت دهد، اما خستگی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان معنا ندارد."

مصاحبه کلوپ در مورد نوکمپ: "هواداران بارسا در هفته ای اخیر فوق العاده بوده اند و در بسیاری از بازی ها بیش از 90 هزار نفر به استادیوم آمده اند. این موضوع را هم ما و هم رقبا حس می کنند و امیدوارم فردا لیورپول نیز شرایط نوکمپ را تجربه کند.

کلوپ نیز در لیورپول همان عملکردی را که در دورتموند داشته تکرار کرده و لیورپول تنها در این فصل یک بار در لیگ برتر شکست خورده و این خود گویای همه چیز در مورد قدرت این تیم است."

شرایط لیونل مسی:

"او احساس خوبی دارد و در چند ماه اخیر ما بیش از دیگران به مسی استراحت داده ایم. ما سه بازی در هفته بازی کرده ایم، دیدار با یونایتد را پشت سر گذاشتیم و حالا نوبت لیورپول است. فشردگی کار بالا است، اما ما برای این دیدار آماده هستیم."

شرایط لوییس سوارز: "من حس می کنم سوارز انگیزه ویژه ای برای دیدار با لیورپول دارد اما او در مورد تمامی بازی ها همینقدر پرانگیزه است."