بودجه 50میلیارد تومانی ذوب آهن برای لیگ نوزدهم

بودجه 50میلیارد تومانی ذوب آهن برای لیگ نوزدهم

وبسایت رسمی فوتبالی- سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: باشگاه می خواهد قرارداد کادر فنی را تمدید کند.

احمد جمشیدی عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار فوتبالی گفت: با توجه به اینکه قرارداد تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن با باشگاه در پایان لیگ برتر ۹۸-۹۷ به اتمام می رسد، نظر اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه تمدید قرارداد این بازیکنان است.

وی افزود: جایگاه کنونی تیم فوتبال ذوب آهن به خاطر تلاش های این بازیکنان و کادر فنی بوده، همین افراد در شرایط سختی که داشتیم برای تیم زحمت کشیدند و با تصمیم گیری های انجام شده باشگاه شرایط عقد قرارداد را با این افراد فراهم خواهد کرد.

جمشیدی خاطر نشان کرد: باشگاه ذوب آهن خانه این بازیکنان است، همه آن ها با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش کرده اند و حالا زمان آن رسیده که با حضورت قدرتمند در لیگ برتر فصل آینده و لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا ثمره تلاش خود را ببینند.

شایان ذکر است، سخنگوی باشگاه ذوب آهن در نشست خبری خود در تاریخ ۲۹ فروردین از اختصاص بودجه بالای ۵۰ میلیارد تومانی باشگاه ذوب آهن در سال ۹۸ خبر داده بود و صحبت های کنونی وی نشان می دهد که باشگاه ذوب آهن برای سال فصل آینده تیم قدرتمندی را روانه لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا خواهد کرد.

9697