کوتینیو: مثلث تهاجمی لیورپول، تنها خطر این تیم نیست

کوتینیو: مثلث تهاجمی لیورپول، تنها خطر این تیم نیست

سایت رسمی فوتبالی- فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا در دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار با تیم سابقش، لیورپول روبرو خواهدشد؛ او این بازی را دیداری ویژه می داند و به بارسایی ها هشدار داده که باید هوشیار باشند و عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند.

به گزارش فوتبالی، کوتینیو که در ژانویه سال 2018 آنفیلد را به مقصد نوکمپ ترک کرد، در مورد رویارویی با تیم سابقش گفته:« قطعا بازی خیلی خاصی خواهد بود. این اولین حضور من در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست و مثل تمام هم تیمی هایم انگیزه های زیادی دارم تا بازی خوبی را به نمایش بگذارم.»

او که همراه با لوئیس سوارز در گفتگوی ویژه ای که در کانال رسمی باشگاه بارسلونا منتشر شد شرکت کرده بود، اعلام کرد که در مصاف با لیورپول، احساسات را کنار خواهد گذاشت:« من پنج سال از پیراهن لیورپول دفاع کردم و در آنجا خیلی خوشحال و شاد بودم ولی الان از پیراهن تیم دیگری دفاع می کنم و بازی برایم بازی خاصی خواهد بود.   امیدوارم بتوانیم  بهترین بازی مان را به نمایش بگذاریم.»

ستاره برزیلی بارسلونا ادامه داد:« لیگ قهرمانان اروپا هدف بزرگی برای تیم ماست و ذهنیت قدرتمندی برای مواجهه با این دو بازی داریم.»


کوتینیو خیلی خوب سبک بازی لیورپول را می شناسد و درمورد خطرات این تیم که از نظر او تنها در مثلث تهاجمی شان(فیرمینو، مانه و صلاح) خلاصه نمی شود هشدار داده:« این سه، بازیکنان خیلی مهمی برای لیورپول هستند ولی خطر لیورپول، تنها مثلث تهاجمی اش نیست. مدافعان و بازیکنان میانی لیورپول هم خیلی با کیفیت هستند و به شدت تلاش می کنند تا این سه بازیکن بتوانند به گل برسند. ما باید هوشیار باشیم و عملکرد خوبی داشته باشیم و در داخل زمین هدفمان را دنبال کنیم و  بازی خوبی به نمایش بگذاریم.»

کوتینیو هشدار داد که لیورپول تیم کاملی است:« لیورپول تیمی بزرگ است. بازیکنان این تیم ذهنیت خیلی قوی ای دارند. تمام بازیهایی که من از لیورپول دراین فصل دیدم، حکایت از آن دارد که آنها در حمله و دفاع خیلی قوی هستند وباید خیلی مراقب باشیم.»

بخش پایانی صحبتهای او حضور در ورزشگاه آنفیلد در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود:« آنفیلد ورزشگاه ویژه ای است که با حضور هواداران جو فوق العاده ای درآن حکمرانی می کند.»

6363