زلاتان: روزی که مورینیو در رختکن مرا له کرد

زلاتان: روزی که مورینیو در رختکن مرا له کرد

سایت رسمی فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی دنیای فوتبال در گفتگویی که توسط کانال یوتیوب برتارد منتشر شد، در مورد درگیری اش با ژوزه مورینیو زمانی که آقای خاص هدایت اینتر را در دست داشت صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، زمانی که ژوزه مورینیو سرمربی اینتر بود و ایبرا هم دراین تیم بازی می کرد، دربین دو نیمه دیدار نرآتزوری با آتالانتا، با مورینیو درگیر شده بود. این بازی در روز 18 ژانویه سال 2009 برگزار می شد واینتر درآن بازی 1-3 مغلوب حریف شد. 

زلاتان 37 ساله که حالا درلس آنجلس گلکسی بازی می کند، درمورد آن خاطره گفت:« فردای آن روز، من می بایست جایزه بهترین بازیکن ایتالیا را دریافت می کردم. ولی در بین دو نیمه، مورینیو در مقابل تمام بازیکنان تیم به من گفت که  باید شرمسار باشم که این جایزه را به من می دهند. مورینیو گفتم:"با این شیوه ای که داری بازی می کنی، حتی شایسته نیمی ازاین جایزه هم نیستی." همه ما در رختکن بودیم و مورینیو مرا کشت، مرا له کرد...من هم به او گفتم:"باشه، من عملکرد خوبی ندارم و شاید باید بهتر کار کنم." در آن بازی باختیم ولی دست کم در نیمه دم بازی یک گل زدم؛ انتقادات را کمتر کردم و فردای آن روز رفتم و جایزه ام را دریافت کردم.»


ایبرا در ادامه گفت:« البته سرمربیان دیگری هم بودند که مرا له کردند؛ ولی به شیوه ای دیگر. اما مورینیو دوست دارد رک و صادقانه حرفش را بزند؛ چون شخصیتش اینگونه است.»

6363