کریس رونالدو در آستانه خریدن تنها بوگاتی 11 میلیون یورویی دنیا

کریس رونالدو در آستانه خریدن تنها بوگاتی 11 میلیون یورویی دنیا

سایت رسمی فوتبالی- کمپانی بوگاتی اخیرا مدل جدیدی از این خودرو به نام 'La Voiture Noire'را معرفی کرده که تنها یکی از آن تولید شده و به نظر می رسد که مشتری این خودرو که یک عدد از آن درسراسر دنیا وجود دارد پیدا شده است.

به گزارش فوتبالی و طبق اخبار منتشره، کریستیانو رونالدو ستاره 34 ساله یوونتوس قصد دارد تا برای خرید این خودرو که مدل جدید بوگاتی است دست به کار شود. این خودرو در ماه مارس معرفی شد و با الهام گرفتن از خودروی SC 45 Atlantic Aéro Coupé ساخته شده و بیشتر یک خودروی کلکسیونی است که به احتمال قریب به یقین در گاراژ خودروهای کریستیانو رونالدو قرار خواهد گرفت.

قیمت این خودروی لوکس 11 میلیون یورو برآورد شده وتنها یکی از آن تولید شده و همین پرستیژ آن را بیشتر خواهد کرد. استفان وینکلمن رئیس کمپانی بوگاتی دراین باره گفته:« تاریخ ما فقط برپایه پرستیژ و شان نیست؛ بلکه مسئولیت بزرگی روی دوش ماست. ما سرعت، تکنولوژی ، زیبایی و جلال را در دوران جدید با هم به کار گرفته ایم.»

قدرت موتور این خودروی بی نظیر به نحوی است که می تواند 420 کیلومتر را دریک ساعت طی کند و توان این خودرو 1500 اسب بخار است و همین باعث شده که یک خودروی لوکس و حیرت آور باشد. وینکلمن دراین باره ادامه داد:« هیچ اتومبیل دیگری در دنیا وجود ندارد که چنین موتوری داشته باشد؛ موتور قلب اتومبیل است و این ماشین یک شاهکار تکنیکی و شاهکار مکانیک است.»


اما خبر بد برای کریس رونالدو و یا هر فرد دیگری که این خودرو را بخرد این است که تا 2 سال دیگر نمی تواند اتومبیلش را تحویل بگیرد؛ این درحالی است که مراسم معرفی این خودرو برگزار شده؛ اما تنظیمات تمام جزئیات این خودرو کمی به طور خواهد انجامید و دو سال دیگر تا نهایی شدن آن کار خواهد داشت.

البته کمپانی بوگانی نام مالک این خودروی بی نظیر و تک را اعلام نکرده و تنها سرنخ کوچکی دراین باره ارائه کرده است: مالک این خودرو، طرفدار برند ماست و چندین مدل از اتومبیلهای بوگاتی را در گاراژش دارد.  بعد از این صحبتها بود که بلومبرگ، از فردیناند پییچ، رئیس سابق کمپانی فولکس واگن به عنوان مالک این خودروی بی نظیر بوگاتی نام برد که یکی از کلکسیونرهای بزرگ خودرو در دنیاست.

اما اینطور به نظر می رسد که کریس رونالدو این خودروی لوکس را خریداری خواهد کرد

6363