بشار رسن: هواداران پرسپولیس در دنیا بهترین هستند

بشار رسن: هواداران پرسپولیس در دنیا بهترین هستند

وب سایت رسمی فوتبالی- بشار رسن در جدیدترین اظهارات خود به تمجید از هواداران پرسپولیس پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، ‌قبل ‌از ‌شروع ‌بازی ‌پرسپوليس ‌و‌ سپاهان ‌موضوع ‌تمديد ‌قرارداد‌ بشار ‌رسن ‌سوژه ‌اصلی ‌باشگاه‌ پرسپوليس ‌بود.‌بشار ‌به ‌خاطر‌ عملکرد ‌خوب ‌در ‌تركيب‌ سرخپوشان ‌نزد ‌هواداران ‌اين‌ تيم ‌بسيار ‌محبوب ‌است ‌و‌ طرف داران ‌پرسپوليس ‌پيگير‌ تمديد ‌قرارداد ‌او ‌هستند.‌ ديروز ‌با ‌بشار ‌در‌ مورد ‌تمديد ‌قراردادش ‌و ‌همچنين ‌بازی‌های‌ پرسپوليس ‌در ‌ليگ ‌برتر ‌و ‌ليگ ‌قهرمانان‌ آسيا ‌گفت ‌و گو ‌كرديم.

‌موضوع ‌تمديد ‌قراردادت ‌به‌ كجا ‌رسيد؟

كارها را مدير برنامه هايم پيگيری می كند چون با مديرعامل باشگاه در ارتباط است. ان شاءا... همه چيز به خوبی پيش برود.

‌هواداران ‌خيلی ‌نگران ‌تمديد‌ قرارداد ‌تو ‌هستند.
طرفداران پرسپوليس بی نظير و در دنيا بهترين هستند. اميدوارم اتفاقات خوب برای من و باشگاه بيفتد.

‌بازی ‌با ‌سپاهان ‌چطور ‌بود؟

ديدار زيبايی بود. نمايش بسيار خوبی داشتيم و می توانستيم پيروز شويم، ضمن اينكه سپاهان هم تيم قدرتمندی است و مدعی قهرمانی به حساب می آيد. فقط حيف شد نتوانستيم جلوی هواداران مان گل بزنيم و 3 امتياز را به دست بياوريم. اميدوارم در بازی آينده جبران كنيم.

‌هواداران ‌هم ‌استقبال‌ فوق ‌العاده‌ای ‌از ‌اين ‌بازی‌ داشتند.
بله، همان طور كه گفتم آنها بی نظير هستند. آنها هميشه از تيم حمايت می كنند و به بازيكنان انرژی مثبت می دهند. می خواهيم با قهرمانی در ليگ برتر، جام قهرمانی را به هواداران هديه بدهيم.

‌با ‌توجه ‌به ‌شکست ‌استقلال ‌و‌ تراكتورسازی‌خيلی‌ها ‌كار‌ قهرمانی ‌پرسپوليس ‌را ‌تمام ‌شده‌ می ‌دانند.
درست است، ما مدعی اصلی قهرمانی هستيم و در صدر جدول حضور داريم ولی هنوز 3 بازی تا پايان فصل باقی مانده و ممكن است هر اتفاقی رخ دهد. مطمئن باشيد هيچ تيمی را دست كم نمی گيريم و با قدرت در بازی ها حاضر می شويم.

‌چهارشنبه ‌بايد ‌در ‌تبريز ‌به‌ مصاف ‌تراكتورسازی ‌برويد،‌ اين ‌بازی ‌را ‌چطور ‌می ‌بينی؟

تراكتور تيم بسيار خوبی است و بازيكنان فوق العاده ای دارد. می دانيم بازی در تبريز آن هم جلوی هواداران تراکتورسازی سخت است ولی می خواهيم اين ديدار را ببريم تا به هدف مان نزديك شويم. اگر تراكتور را شكست دهيم گام بلندی به سمت قهرمانی برمی داريم. اگر اين اتفاق رخ دهد فوق العاده خواهد بود.

‌بعد ‌از ‌شکست ‌مقابل ‌الاهلی ‌در‌ ليگ ‌قهرمانان ‌آسيا،‌ كار‌ صعودتان ‌به ‌اما ‌و ‌اگر ‌كشيد.‌ چقدر‌ اميدواری ‌از ‌مرحله ‌گروهی ‌صعود‌ كنيد؟

شكست تلخی بود. در بازی با الاهلی اصلا مستحق شكست نبوديم و بايد اين تيم را شكست می داديم ولی الان هم اصلا نااميد نيستيم و می توانيم با پيروزی در دو ديدار باقی مانده به مرحله بعد راه پيدا كنيم.

4344