واندا: ایکاردی می خواهد 150 سال دیگر در اینتر بماند!

واندا: ایکاردی می خواهد 150 سال دیگر در اینتر بماند!

سایت رسمی فوتبالی - واندا نارا، مدیر برنامه و همسر مائورو ایکاردی، مدعی شد که این بازیکن می خواهد 150 سال دیگر نیز به حضور خود در اینتر ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، احتمال فروش ایکاردی در تابستان پیش رو توسط اینتر بسیار زیاد است. این بازیکن پس از گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از او، شش هفته متوالی به دلیلی که مصدومیت اعلام شد، حاضر نشد برای اینتر به میدان رود. اما واندا معقد است که همسرش قصد ترک این تیم را ندارد. او در گفتگو با تیکی تاکا اظهار داشت: " مائورو می خواهد بماند و این انتخاب اوست. اگر اسپالتی برای 100 سال آینده در اینتر می ماند، مائورو 150 سال خواهد ماند. این پاسخی بود که وقتی از او پرسیدم، به من داد. علاوه بر این او جوانتر همم هست. "

واندا درباره دیدار دو تیم اینتر و یوونتوس گفت: " فضا خوب بود و من دوستش داشتم. این بازی همیشه هیجان انگیز است. نمی دانستم که ایکاردی در ترکیب ثابت است. من مانند کاسانو با اسپالتی دوست نیستم. نحوه بازی مائورو را دوست داشتم. او برای تیمی که دوستش داشت خوب بازی کرد. از نظر من این بازی برای او خوب بود. مائورو کسی است که گوش می دهد و کاری که به او گفته شده را انجام می دهد. در طول بازی او به سمت نیمکت نیز رفت تا با اسپالتی صحبت کند. "

1070