حالا نوبت برانکو است که لطف گل محمدی را جبران کند

حالا نوبت برانکو است که لطف گل محمدی را جبران کند

وب سایت رسمی فوتبالی- تیم فوتبال پدیده مشهد برای رسیدن به سهمیه آسیا حتی توانست استقلال را نیز شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی، شکست دادن استقلال تهران، هدیه بزرگی از سوی پدیده مشهد برای باقی مدعیان به خصوص پرسپولیس بود. سرخپوشان پایتخت پس از دریافت این هدیه، تا حد زیادی نسبت به تکرار قهرمانی خود امیدوار شدند و با انگیزه‌های بیشتری به تبریز می‌روند.

بعد از پیروزی پدیده مقابل استقلال بود که پرسپولیسی‌ها به تمجید یحیی گل محمدی سرمربی پیشین خود پرداختند و در فضای مجازی، هواداران تیم سرخپوش پایتخت حسابی از او تشکر و تقدیر کردند.

حالا، اما نوبت پرسپولیس است تا لطف گل محمدی و پدیده در متوقف کردن استقلال را جبران کند. اگر سرخپوشان پایتخت بتوانند تراکتورسازی را از پیش رو بردارند، این شانس برای پدیده افزایش پیدا می‌کند تا با کسب امتیاز از دیدار با سایپا، یک پله در جدول صعود کرده و جای تراکتورسازی را بگیرند و نسبت به کسب سهمیه آسیا امیدوار بمانند.

پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی، قهرمانی سرخپوشان تهرانی را تا حد زیادی، به قطعیت نزدیک می‌کند و با این اتفاق، تراکتورسازی به طور کلی از رسیدن به قهرمانی ناامید خواهد شد. البته بازی در تبریز برگزار می‌شود و تراکتوری‌ها طبیعتا به دنبال کسب برد هستند. از سوی دیگر آن‌ها نمی‌خواهند شانس کسب سهمیه در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را نیز از دست بدهند.

7655