تورینو 2-0 میلان: لغزش دوباره روسونری

تورینو 2-0 میلان: لغزش دوباره روسونری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گنارو گتوزو که به دنبال کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند، می توانستند با پیروزی در این دیدار بار دیگر بالاتر از آ اس رم در رتبه چهارم قرار بگیرند اما در خانه تورینو شکست خوردند و اکنون حتی رتبه پنج شان هم در خطر قرار گرفته است.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 29، روی پاس کوترونه، این سوسو بود که می توانست دروازه تورینو را باز کند اما واکنش خوب سیریگو، مانع از باز شدن دروازه تورینو شد.

روند بازی در دقایق پایانی نیمه اول تغییری نکرد و در دقیقه 43، بار دیگر این میلانی ها بودند که صاحب موقعیت شدند اما سیریگو بار دیگر با واکنش به موقع مانع از گلزنی هاکان چالهان اوغلو شد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را تورینو بهتر آغاز کرد و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 58 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. برخورد کسیه و ایتزو در محوطه جریمه میلان باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و علی رغم اعتراض میلانی ها، ترجیح داد از VAR استفاده نکند. بلوتی پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دوناروما، دروازه میلان را باز کرد و تورینو را پیش انداخت.

بعد از این گل گتوزو با فرستادن بورینی و پیانتک به زمین تلاش کرد تا گل خورده را جبران کند و چیزی نمانده بود که باکایوکو در دقیقه 67 گل تساوی روسونری را به ثمر برساند اما ضربه سر او به تیر برخورد کرد.

دو دقیقه بعد این تیم میزبان بود که به گل دوم رسید. روی ارسال آنسالدی بود که موساچیو توپ را به طور ناقص دفع کرد و الکس برنگر که صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت دیدنی توپ را به طاق دروازه میلان کوبید.

میلانی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و می توانستند در دقیقه 80، یکی از گل های خورده را جبران کنند ایتزو با حضور به موقع، دروازه تورینو را نجات داد.

یک دقیقه بعد شرایط برای میلانی ها دشوارتر شد. رومانیولی که دائما به داور اعتراض می کرد، سرانجام به خاطر دست زدن برای داور، با کارت قرمز مستقیم روبرو شد و به این ترتیب میلان دقایق پایانی را با یک بازیکن کمتر ادامه داد.

در دقایق پایانی هر دو تیم برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-0 تورینو به پایان رسید.