هوادار پی.اس.جی چه گفت که نیمار او را کتک زد؟

هوادار پی.اس.جی چه گفت که نیمار او را کتک زد؟

سایت رسمی فوتبالی- شب تراژدیک پاری سن ژرمن با انتشار تصاویر تلخی از سکوهای استادوفرانس کامل شد. بعد از آنکه پاری سن ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه در ضربات پنالتی مغلوب رن شد، بازیکنان این تیم درحال بالارفتن از پله های ورزشگاه بودند تا مدالهای نایب قهرمانی شان را دریافت کنند.

به گزارش فوتبالی زمانی که نیمار در حال بالارفتن ازپله ها بود، ناگهان متوقف شد. ضربه ای به صورت یکی از هواداران حاضر درسکوها که درحال ضبط ویدیو با موبایلش بود زد و سپس به حرکتش ادامه داد.

ویدیوهای مربوط به این صحنه سریعا در شبکه های اجتماعی پخش شد و الکس برناردو در صفحه اینستاگرامش ویدیویی که خود این هوادار ضبط کرده بود را منتشر کرد و توهین هایی که این هوادار برزبان می آورد و باعث شد که نیمار از کوره دربرود را هم ترجمه کرد.


الکس برناردو که حق پخش تصویر نیمار را دراختیار دارد در این باره نوشت:« نمی خواهم بحث کنم که آیا این شیوه درستی برای حل ماجرا بود یا نه. ولی واقعا حقش بود؛ سزاوار همین بود. این هواداراین حرفها را می زد و فیلم می گرفت:" بوفون، تو یک عقب مانده ای؛ کورزاوا، سلام و احوالپرسی ات را نمی خواهم؛ وراتی تو نژادپرستی؛ نیمار تو یک عوضی هستی، بازی کردن یاد بگیر."» 

آقای الکس برناردو که مشاور مارکتینگ شرکت NR اسپورتس،شرکت نیمار و والدینش است، در ادامه نوشت:« این سبک واکنش ها پذیرفته نیست. بازیکنان بعداز باخت در یک فینال، حسابی کلافه و عصبی هستند و یک احمق آنها را تحریک می کند. این هوادار احمق مقصر نیست؟ من حتی یک جمله انتقادی نسبت به رفتار این هوادار نخواندم..او واقعا حقش بود.»

البته در پایان بازی نیمار پاسخ پیغامی که الکس برناردو آن را منتشر کرده بود، داد و اعلام کرد که در شیوه واکنش نشان دادنش مرتکب اشتباه شده:« من اشتباه کردم؟ بله.. ولی هیچ کسی نمی تواند تا این حد بیخیال و خونسرد باشد.»

6363