رومنیگه: دوست دارم ژابی آلونسو سرمربی بایرن شود

رومنیگه: دوست دارم ژابی آلونسو سرمربی بایرن شود

سایت رسمی فوتبالی- کارل هاینس رومنیگه یکی از مدیران ارشد باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرده که دوست دارد بار دیگر ژابی آلونسو را در باشگاه باواریایی و این بار در قامت سرمربی ببیند.

به گزارش فوتبالی، ژابی آلونسو بین سالهای 2014 تا 2017 پیراهن بایرن مونیخ را به تن می کرد. حالا رومنیگه درمورد این بازیکن اسپانیایی گفته:« بهترین بازیکن میانی ای که در سالهای اخیر در تیممان داشتیم، ژابی آلونسو بود. او سریعترین نبود؛ ولی از نظر استراتژی بهترین بود و باهوش ترین بازیکن تیم بود و هرگز چنین چیزی در خط میانی تیممان ندیده بودم. آلونسو بازیکن فوق العاده ای است که به 4 زبان صحبت می کند و با تسلط آلمانی حرف می زند. او شخصیتی فوق العاده ای دارد و دوست دارم که روزی به بایرن مونیخ بازگردد؛ او یک جنتلمن واقعی است.»

رومنیگه در گفتگو با بیلد ام سونتاگ درپاسخ به این سوال که آیا ژابی آلونسوی 37 ساله ممکن است در آینده نقشی مدیریتی را در باشگاه ایفا کند گفت:« نه؛ به عنوان سرمربی؛ ژابی آلونسو درحال طی کردن دوره مربیگری در اسپانیاست. به نظر می رسد که برای فصل بعد هدایت تیم زیر19 ساله های رئال مادرید را برعهده خواهد داشت و فکر می کنم که ما باید خودمان را آماده کنیم تا او روزی به بایرن بازگردد.»

ژابی آلونسو در سال 2014 ازرئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست و پیش از آن هم سابقه پوشیدن پیراهن تیمهایی مثل رئال سوسیداد ولیورپول را درکارنامه ورزشی اش داشت. او در طول دوران حضورش در بایرن، یک جام حذفی آلمان و سه قهرمانی در بوندس لیگا را فتح کردو فاتح یک سوپرکاپ آلمان هم شد.

6363