نیمار: هرچه بیشتر حرف بزنم، محرومیتم سنگین تر می شود

نیمار: هرچه بیشتر حرف بزنم، محرومیتم سنگین تر می شود

سایت رسمی فوتبالی- در پایان دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و رن که در فینال جام حذفی فرانسه برگزار وبا قهرمانی رن به پایان رسید،  نیمار تنها بازیکن تیم پاریسی بود که با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، نیمار درگفتگو با خبرنگاران درمورد مسائل مختلفی صحبت کرد. این درحالی بود که او در پایان بازی بایکی از هواداران حاضر در ورزشگاه درگیر شد. او درمورد محرومیتی که یوفا برایش درنظر گرفته، رفتار بازیکنان تیمش دراین بازی فینال و احساسش بعد از این باخت صحبت کرد.

نیمار گفت:« من حالم خوب است و وجدانم راحت است. فصل را تمام خواهیم کرد و اهداف دیگری هم هست که باید آنها را محقق کنیم. چند بازی دیگر باقی مانده و هدفم این است که برای کوپا آمه ریکا، در شرایط خوبی باشم.»

این ستاره برزیلی درمورد اخراج امباپه در دقایق پایانی این بازی گفت:« امباپه بازیکن مهمی برای ماست و هنوز خیلی جوان است. کیلیان هنوز باید چیزهای زیادی یاد بگیرد و رشد کند. البته نه فقط او، همه ما: حتی داور بازی هم خوب نبود و باید این را مدنظر داشت.»



نیمار در مورد محرومیت سه جلسه ای که یوفا برایش درنظر گرفته، از خودش دفاع کرد و گفت:« ناراحتم؛ چون این تنبیهی است که بعد از انتشار پستی از حال و احساسم در یک لحظه غم انگیز اتفاق افتاد. همه اینها به خاطر پستی بود که منتشر کردم.چون موافق آنچه در جریان بازی رخ داده بود، نبودم. (بعد از حذف حیرت آور پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا) و باید به احساس من احترام بگذارند. اینها مسائلی هستند که رخ می دهند و نمی توانم چیزی بیشتر از این بگویم؛ چون مرا برای بازیهای بیشتری محروم می کنند.»

6363