نورنبرگ 1 - 1 بایرن؛ هدیه بزرگ به دورتموند

نورنبرگ 1 - 1 بایرن؛ هدیه بزرگ به دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ای که دورتموند مغلوب شالکه شده بود، بایرن مونیخ نیز با از دست رفتن پنالتی دقیقه 90 نورنبرگ در نهایت برابر این تیم به تساوی 1-1 رسید تا با دو امتیاز بیشتر از دورتموند در صدر جدول باقی بماند.

بایرن مونیخ بازی را هجومی تر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 10 و روی ارسال کومان به گل اول دست یابد اما ضربه مولر با دخالت به موقع مدافعان نورنبرگ دفع شد.

دقایقی بعد و روی ارسال تیاگو، لواندوفسکی در مقابل دروازه نورنبرگ صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به دروازه تیم میزبان نیافت.

در دقیقه 25 بایرن صاحب بهترین بخت برای زدن گل اول شد اما ضربه داوید آلابا از فاصله ای دور به دیرک دروازه نورنبرگ برخورد کرد و در ریباند نیز ضربه توماس مولر به بیرون رفت.

در دقیقه 32 و با همکاری مولر و لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن فرصت مناسبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با مهار تماشایی ماتنیا همراه گشت.

در اواخر نیمه اول و روی پاس ایشاک، لوون در محوطه جریمه بایرن صاحب فرصت شد اما ضربه پای راست او با مهار اولرایش مواجه شد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

اما در ابتدای نیمه دوم نورنبرگ بود که به گل اول رسید. ضربه لوون با عکس العمل اولرایش همراه گشت اما ماتیاس پریرا موفق شد روی ریباند و با یک ضربه پای چپ، دروازه بایرن را باز کرده و تیمش را از رقیب نامدار خود پیش اندازد.

در دقیقه 59 بایرن مونیخ تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما ضربه گورتزکا روی پاس خامس با واکنش فوق العاده دروازه بان نورنبرگ در کنار دیرک دروازه همراه شد.

دقایقی بعد این بار خامس با یک ضربه ایستگاهی می توانست گل تساوی بایرن را وارد دروازه نورنبرگ کند اما شوت تماشایی او به دیرک دروازه برخورد کرد.

اما در دقیقه 75 بایرن به گل تساوی رسید. ارسال پشت مدافعان کومان با ضربه چیپ گناربری از گوشه محوطه همراه بود و بایرن مونیخ گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه 89 نورنبرگ صاحب یک ضربه پنالتی شد و می توانست به برتری دست یابد اما ضربه لیبولد به بیرون رفت تا بهترین موقعیت نورنبرگ برای کسب پیروزی از دست برود تا در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.