خطیب: کمیته داوران باید کرمانشاهی را کنار بگذارد/تا کی باید اشتباهات داوری به ضررمان باشد؟

خطیب: کمیته داوران باید کرمانشاهی را کنار بگذارد/تا کی باید اشتباهات داوری به ضررمان باشد؟

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست تیم پارس جنوبی جم گفت: کرمانشاهی در بازی پارسال با استقلال هم با قضاوت عجیب و غریبش یک شکست را به ما تحمیل و حالا بار دیگر این اتفاق را تکرار کرد.

به گزارش فوتبالی، عبدالرحیم خطیب در گفت و گویی، درباره شکست پارس جنوبی جم مقابل پیکان تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر عنوان کرد: متاسفانه ما در این بازی هرگز شایسته شکست نبودیم اما اشتباهات داور مسابقه آقای رضا کرمانشاهی باعث شد تا یک باخت تلخ را تجربه کنیم. ما کاملا سرتر از پیکان بودیم اما کرمانشاهی مثل گذشته اشتباهات عجیبی داشت و واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم.

وی ادامه داد: در برنامه های تلویزیونی نظرات کارشناسان داوری را درباره قضاوت کرمانشاهی همه دیدند. به گواه کارشناسان گل اول تیم پیکان در شرایطی به ثمر رسیده که روی بازیکن ما خطا رخ داد و از سوی دیگر در صحنه پنالتی پیکان هم اصلا خطایی رخ نداد که بخواهد به خاطرش پنالتی بگیرد. حتی اگر خطا هم اتفاق افتاده باشد، پشت محوطه جریمه بوده و این را کارشناسان تایید می‌کنند. متاسفانه این اشتباهات در حالی که می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم، به ما ضربه زد و دیگر کم آورده‌ایم.

سرپرست پارس جنوبی جم با اشاره به قضاوت کرمانشاهی در بازی تیمش مقابل استقلال در لیگ هفدهم نیز گفت: من نمی‌دانم چرا آقای کرمانشاهی برای تیم ما اینطور سوت می‌زند. ایشان در بازی پارسال با استقلال هم با قضاوت عجیب و غریبش یک شکست را به ما تحمیل و حالا بار دیگر این اتفاق را تکرار کرد. من از او سوال می‌پرسم که آیا کرمانشاهی با تیم ما یا آقای تارتار عنادی دارد که این کارها را انجام می‌دهد؟ 

خطیب در بخش دیگری از حرف‌هایش اظهار داشت: به نظر من فدراسیون فوتبال باید کرمانشاهی را کنار بگذارد. انتظار ما از مسئولان کمیته داوران این است که به اشتباهات داورانش توجه کند و برای انتخاب قاضیان همه مسائل را زیر نظر بگیرد. من واقعا نمی‌دانم تا کی قرار است اشتباهات داوری مدام به ضررمان باشد؟ در 5، 6 مسابقه گذشته همه اشتباهات به ضررمان بوده و این تاسف‌بار است. امیدوارم فدراسیون فکری به حال این موضوع کند.

وی در پایان افزود: جا دارد صعود شاهین بوشهر به لیگ برتر را به دست‌اندرکاران و مردم خوب استان بوشهر تبریک بگویم. باعث افتخار است که استان بوشهر برای اولین بار در تاریخ دو تیم در لیگ برتر خواهد داشت. فقط امیدوارم حمایت‌های خوبی برای سال آینده از دو نماینده استان صورت بگیرد و شاهد ادامه مشکلات در آینده نباشیم.

7655