صنعت نفتی‌ها شارژ مالی شدند

صنعت نفتی‌ها شارژ مالی شدند

وب سایت رسمی فوتبالی- بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بخش دیگری از مبلغ قراردادشان را دریافت کردند.

 به گزارش فوتبالی، دریافتی بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به ۶۰ درصد رسید. مسئولان باشگاه صنعت نفت در نظر داشتند، امروز (یکشنبه) با پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان این تیم به وعده خود عمل کنند، ولی این پول زودتر و روز گذشته به حساب اعضای تیم واریز شد.

مسئولان باشگاه صنعت نفت روز گذشته (شنبه) و قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان بخشی دیگر از پول‌ها را پرداخت کردند و طبق قرارداد در حال حاضر بدهی به بازیکنان ندارند. پیش از این بازیکنان این تیم بین ۳۵ تا ۴۵ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده بودند که با پرداخت الباقی پولشان، دریافتی آنها به ۶۰ درصد رسید.

این در حالی است که قرارداد اغلب بازیکنان تیم صنعت نفت و همینطور سرمربی این تیم رو به اتمام است. تیم صنعت نفت فصل قب هم با این معضل روبرو شده و با جدایی بازیکنانش ضربه خورده است. در پایان فصل گذشته برخی اختلافات مدیران رده بالای این باشگاه باعث شد ادامه همکاری مدیرعامل باشگاه صنعت نفت به تاخیر بیفتد. از این رو و از آنجا که قراردادی تمدید نشده بود بسیاری از بازیکنان جدا شدند و تیم فوتبال صنعت نفت از این بابت صدمه جدی دید.

با این شرایط به نظر می‌رسد این بار هم سناریوی فصل قبل در حال تکرار است، مگر اینکه در آستانه اتمام لیگ مسئولان باشگاه صنعت نفت به فکر بیفتند و کاری انجام دهند.

7655