اطمینان رئال مادرید از قطعیت خرید یوویچ

اطمینان رئال مادرید از قطعیت خرید یوویچ

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید از خرید لوکا یوویچ، ستاره اینتراخت فرانکفورت، در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو اطمینان دارد. 

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان قصد دارد در تابستان آینده یک مهاجم را خریداری کند و مقامات رئال مادرید نیز تصمیم جدی به تقویت خط حمله خود دارند. زیدان در کنفرانس خبری خود پیش از بازی برابر رایووایکانو نیز تایید کرد که برنامه های نقل و انتقالاتی برای تقویت خط حمله خود دارد. او مدعی شد که تغییراتی در تیم پایتخت نشین اسپانیا رخ خواهد داد اما از اظهارنظر بیشتر در این باره خودداری کرد. رئال مادرید فصل 19 - 2018 را با دو مهاجم، کریم بنزما و ماریانو دیاز، آغاز کرد. بنزما در این فصل 30 گل به ثمر رساند و دیاز تنها دو گل زد. زیدان می داند که تیمش نیاز به بازیکنانی بزرگتر در این پست دارد. کریستیانو رونالدو به یوونتوس پیوست و کریم بنزما تلاش کرد که جای خالی این بازیکن بزرگ را پر کند. اگر رئال مادرید بخواهد جایگاه خود در لیگ قهرمانان را پس بگیرد باید فکری جدی به حال مهاجمان خود کند.

لوکا یوویچ گزینه اصلی رئال مادرید است. این بازیکن 21 ساله این فصل 25 گل برای اینتراخت به ثمر رسانده و مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته است. مدیران مادرید باور دارند که رابطه خوب آنها با این تیم آلمانی می تواند کار را برای آنها راحت کند. مدیران سانتیاگو برنابئو تماس های اولیه را برقرار کرده اند و احساس خوش بینی نسبت به انجام این انتقال دارند. 

1070