هخامنش: با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان از فوتبال پاک دفاع کردیم/ دوست دارم در صنعت نفت بمانم

هخامنش: با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان از فوتبال پاک دفاع کردیم/ دوست دارم در صنعت نفت بمانم

وب سایت رسمی فوتبالی- وفا هخامنش بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در هفته‌های اخیر شایعه شده بود ما با نفت مسجدسلیمان تبانی می‌کنیم اما با پیروزی در این دیدار از فوتبال پاک دفاع کردیم.

به گزارش فوتبالی،وفا هخامنش در گفت‌وگویی در مورد پیروزی صنعت نفت برابر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: بازی سختی برابر تیم نفت مسجدسلیمان داشتیم. ما به فوتبال پاک معتقدیم و آرزو می‌کنم تیم نفت مسجدسلیمان در بازی‌های بعد برنده شده و در لیگ برتر باقی بماند، اما مهم بود که دربی خوزستان را ببریم.

وی ادامه داد: با ارائه یک فوتبال پاک ثابت کردیم دو تیم با این که زیر مجموعه وزارت نفت هستیم، ولی تبانی در کار نبوده است. در هفته‌های اخیر شایعه شده بود احتمال تبانی این دو تیم وجود دارد، اما ما نمی‌خواستیم حق تیم دیگری ظایع شود.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت با بیان این مطلب که تیم نفت مسجدسلیمان دفاعی بازی می‌کرد، تصریح کرد: بعد از گل اول، تیم مسجدسلیمان از حالت دفاعی خارج شد و بازی را تا حدودی تحت کنترل گرفت. در ادامه بازی گره خورده بود، ولی با تعویض‌هایی که انجام شد موفق شدیم نتیجه بازی را عوض کرده و سه امتیاز را از آن خود کنیم.

هخامنش با اشاره به ورودش به زمین و تاثیرش روی گل دوم صنعت نفت گفت: بازیکنان ۹۰ دقیقه در میدان زحمت کشیدند و شاید ورود من و گل دوم نتیجه دوندگی‌های آن‌ها در طول بازی بود. جالب اینجاست که اصلا قرار نبود بازی کنم، اما با تصمیم مربیان روی نیمکت نشستم تا در صورت نیاز به میدان بیایم. خدا را شکر که گره کار به دست من باز شد و با پرتاب اوتی که داشتم، زمینه ساز گل دوم تیمم شدم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا موتور تیم صنعت نفت در هفته‌های پایانی روشن شد گفت: ما در بازی‌های قبل هم خوب ظاهر می‌شدیم و هیچ وقت بازی دفاعی و بسته انجام نمی‌دادیم، اما نمی‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. خوشبختانه این روز‌ها شرایط خوبی داریم و تلاش می‌کنیم در هفته‌های باقی مانده، رتبه خود را در جدول تک رقمی کنیم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه هنوز هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکنان نکرده، اما خیلی‌ها اولویت اولشان تیم صنعت نفت است. من خودم دوست دارم در این تیم بمانم، چون مربی از بازیکنان و بازیکنان از هم شناخت پیدا کردند و بهترین گزینه برای موفقیت تیم صنعت نفت در فصل آینده همین ثبات است.

7655