علیپور: چرا برخی نمایندگان در سال آخرشان یاد فوتبال افتاده‌اند؟!/ قاضی‌زاده موضوع تقویت باشگاه‌ها را در مجلس دنبال کند

علیپور: چرا برخی نمایندگان در سال آخرشان یاد فوتبال افتاده‌اند؟!/ قاضی‌زاده موضوع تقویت باشگاه‌ها را در مجلس دنبال کند

وب سایت رسمی فوتبالی- رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ فوتبال گفت: آقای قاضی‌زاده هاشمی بحث راهکار تقویت و خصوصی‌سازی باشگاه‌ها که بیش از ۱۰ سال در انتظار بررسی است را در دستور کار ویژه خود قرار دهند.

به گزارش فوتبالی،حجت‌الاسلام علیپور در گفت‌وگویی درباره اظهارات قاضی‌زاده هاشمی پیرامون برگزاری رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: هماهنگی برگزاری مسابقات فوتبال در قالب یک ستاد متشکل با حضور نهادها و اشخاص حقوقی مختلف ساماندهی و با مسئولیت باشگاه‌ها، سازمان لیگ، هیئت‌ها و دیگر نهادها انجام می‌شود. این ستاد در قالب کمیسیون ورزشی شورای تامین و با هدف هماهنگی و پشتیبانی ستادی و اجرایی برگزار و تشکیل می‌شود و مصوباتش به مرحله اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد: با توجه به الزامات لیگ حرفه‌ای و در انطباق با سیاست‌های ابلاغی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا، با وجود اینکه در گذشته بلیت فروشی به شکل مناسبی و به صورت مکانیزه انجام می‌شد از 3 سال پیش تاکنون بلیت فروشی به باشگاه‌ها واگذار شده است.

رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ تصریح کرد: در برنامه فوتبال برتر یکی از نمایندگان محترم عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مواردی را بیان کردند که ضمن تشکر جای تامل جدی دارد. صرف نظر از اینکه چرا برخی نمایندگان محترم در سال آخر 4 سال فعالیت خود به یاد فوتبال و لیگ برتر افتاده‌اند، ضمن استقبال از این عزیزان خواهان هم‌افزایی و همگرایی و تبادل‌نظر برای ارتقا فوتبال هستیم.

علیپور اظهار داشت: جا دارد آقای قاضی‌زاده که از نمایندگان فعال در حوزه فرهنگ هستند موارد درخواستی در حوزه فوتبال در بحث راهکار تقویت و خصوصی‌سازی باشگاه‌ها که بیش از 10 سال است در انتظار بررسی است را در دستور کار ویژه خود قرار دهند. بدون شک در این صورت باقی الصالحات برای فوتبال بر جا خواهد ماند.

7655