رضا جبیره: تمام بازیکنان نفت دوست دارند سرجیو بماند/ ایمان داشتیم که تیم‌مان نتیجه می‌گیرد

رضا جبیره: تمام بازیکنان نفت دوست دارند سرجیو بماند/ ایمان داشتیم که تیم‌مان نتیجه می‌گیرد

وب سایت رسمی فوتبالی- رضا جبیره، مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که بازیکنان این تیم علاقه‌مند هستند تا پائولو سرجیو فصل آینده هم در جمع نفتی‌ها بماند.

به گزارش فوتبالی، رضا جبیره در گفت‌وگویی با اشاره به پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: وقتی تیم برنده می‌شود همه‌ی ما احساس خوبی داریم و خدا را شکر که سه امتیازی مهم از این بازی گرفتیم. البته شرایط برای ما تا دقایق پایانی سخت شده بود، ولی خوشبختانه در دقایق 89 و 93 دو گل زدیم تا سه امتیاز را بگیریم. آنها هم تلاش کردند تا در این بازی امتیاز بگیرند و نباختن برای‌شان مهم بود، ولی ما تیم برتر میدان بودیم و در نهایت به حق‌مان رسیدیم.

وی درباره اینکه چرا صنعت نفت در بسیاری از بازی‌های این فصل مساوی کرده است، اظهار داشت: ما در خیلی از بازی‌ها که مساوی کردیم، مستحق برد بودیم، ولی به دلیل بدشانسی یا اشتباهاتی که در بعضی از بازی‌ها داشتیم، نتوانستیم خوب امتیاز بگیریم. شاید آن زمان هواداران صنعت نفت که تیم‌شان را دوست دارند، شرایط سختی را تجربه می‌کردند، ولی ما ایمان داشتیم که صنعت نفت نتیجه می‌گیرد و خدا را شکر این اتفاق رخ داد. سه بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است و تلاش می‌کنیم تا بیشترین امتیاز را در این بازی‌ها بگیریم و جایگاه مناسبی را به دست بیاوریم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد کار کردن با پائولو سرجیو و وضعیت این مربی برای فصل آینده تصریح کرد: سرجیو جدا از اینکه یک مربی خوب محسوب می‌شود، ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارد و با ما مثل یک پدر رفتار می‌کند. سرجیو از لحاظ فنی و شخصیتی فوق‌العاده است و تمام بازیکنان نفت دوست دارند که این مربی فصل بعد هم در تیم ما بماند. مطمئناً این تیم می‌تواند در فصل آینده نتایج بهتری بگیرد.

7655