مدیرعامل بارسلونا: حالا هدف ما کسب سه گانه است

مدیرعامل بارسلونا: حالا هدف ما کسب سه گانه است

سایت رسمی فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو، مدیرعامل بارسلونا، می گوید که پس از فتح لالیگا هدف این تیم کسب سه گانه در رقابت های این فصل است. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا موفق شد بیست و ششمین قهرمانی خود در رقابت های لالیگا را با پیروزی 1 - 0 برابر لوانته کسب کند. تیم والورده همچنان شانس کسب دو قهرمانی دیگر در رقابت های لیگ قهرمانان و کوپا دل ری را نیز دارد. بارتمئو پس از کسب هشتمین قهرمانی در 11 سال اخیر در گفتگو با موی استار اظهار داشت: " این نشان می دهد که ما کارها را درست پیش بردیم. این یک رکورد و باعث افتخار است. هدف اصلی ما در هر فصل قهرمانی لالیگاست. همه یک جشن کوچک گرفتیم چون چهارشنبه بازی سختی در لیگ قهرمانان داریم. هدف ما کسب سه گانه است. در لیگ قهرمانان با یک حریف بسیار سرسخت روبرو شده ایم و در کوپا دل ری نیز حریفی داریم که پیشرفت کرده است. قهرمانی لیگ نتیجه تلاش همه بازیکنان و مربیان و حمایت بی دریغ هواداران است. لوانته بسیار خوب بازی کرد. پیروزی خوبی بود و تا لحظه آخر کار سختی داشتیم. وقتی بازی به پایان رسید بازیکنان و هواداران کمی آرام شدند. "

بارتومئو همچنین درباره لیونل مسی، ستاره تیم خود، گفت: " او بهترین بازیکن دنیاست. وقتی به زمین می آید هر اتفاقی ممکن می شود. او جو زمین را تغییر داد و جادوی خود را به تیم اضافه کرد و توانست یک گل دیگر به ثمر برساند. "

1070