سیبیلوی معروف نوکمپ: خودم هم از تیشرتهای معروفم دارم

سیبیلوی معروف نوکمپ: خودم هم از تیشرتهای معروفم دارم

سایت رسمی فوتبالی- در یکی از شبهای گرم آگوست سال 2011 و در بازی دور برگشت سوپرکاپ اسپانیا، ژوزه مورینیو سرمربی وقت رئال مادرید در کنار زمین با تیتو ویلانووا مربی بارسا درگیر شد و دراوج خشم انگشتش را چشم تیتو فرو کرد.

به گزارش فوتبالی، در لحظه ای که عکاسان این صحنه را به تصویر کشیدند، پشت سرمورینیو و تیتو، چهره یک فرد سیبیلو جلب توجه می کرد. او کسی نبود به جز فرانسسک ساتورا ؛ یکی از مسئولان بارسلونا در کنار زمین. اما حضور غیرعمدی او دراین عکس باعث شد تا به شهرت فراوانی برسد و حتی تصاویرش روی تی شرت زده شد وبه او لقب "آقای شاهد" داده شد.

او حالا بعد از چند دهه حضور در باشگاه کاتالان بازنشسته شده و از آنجا که فردی کم حرف و مهربان است، حسابی بین بازیکنان بارسلونا محبوب است. آقای ساتورا 41 سال به عنوان مسئول تیم قبل، در جریان و پس از بازیها ، مشغول به کار بود و در طول این سالها هرگز حاضر به مصاحبه نشده بود. اما امشب که به عنوان تماشاچی به تماشای دیدار دو تیم بارسلونا و لوانته نشسته بود، گفتگوی کوتاهی را با رادیو کاتالونیا انجام داد.

آقای ساتورا با اشاره به آن صحنه جنجالی و درگیری ای که میان مورینیو و تیتو رخ داد گفت:« لحظه مملو از تنشی بود. من تلاش می کردم تا همه طرف را نگاه کنم و حواسم به همه جا باشد ولی خیلی سریع اتفاق افتاد. راستش را بخواهید خودم هم یکی از همان تی شرتهای "آقای شاهد" را دارم. »

و در بخش دیگری از صحبتهایش از سران باشگاه تشکر کرد که درطول تمام این سالها فرصت خدمتگذاری به باشگاه کاتالان را برایش فراهم کردند. آقای ساتورا از سال 1978 در باشگاه بارسلونا مشغول به کار بود و درسال 2011 به شهرت بین المللی رسید و از حالا به بعد به عنوان تماشاچی بازیهای تیم محبوبش را دنبال خواهد کرد.

6363