شفر چه زمانی قهرمانی را از دست داد؟

شفر چه زمانی قهرمانی را از دست داد؟

وب سایت رسمی فوتبالی_ استقلال درست زمانی قهرمانی را از دست داد که در بازی های بزرگ بازنده بود.

به گزارش فوتبالی، استقلال با شکست برابر پدیده، شانس قهرمانی خود را پایین آورد تا هواداران ناراضی این تیم خواهان برکناری وینفرد شفر شوند. اما چرا شفر از سوی هواداران استقلال به عنوان یکی از عوامل اصلی ناکامی این تیم معرفی می شود؟
شفر درست جایی قهرمانی را از دست داد که در بازی های بزرگ بازنده میدان شد. یک تیم زمانی می تواند مدعی تر برای قهرمانی گام بردارد که در بازی های بزرگ با رقبای اصلی برنده شود اما استقلال به پرسپولیس، تراکتور، پدیده و سپاهان(در دور رفت ) باخت. استقلال درست در جایی که می توانست با کسب امتیاز از رقبای اصلی اش مدعی قهرمانی شود، در بازی های بزرگ بازنده شد. نقطه ضعفی که طی یک سال و نیم حضور شفر در استقلال همواره با او بوده و بر این اساس استقلال با از دست دادن امتیاز مقابل رقبای اصلی خود از قهرمانی جا ماند.
اگر استقلال در بازی های بزرگ خود برابر پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، پدیده.... به جای شکست برنده بود، با اختلاف چند امتیاز می توانست قهرمان شود اما این ضعف در طول فصل همیشه با استقلال بود و دست آخر‌ مانعی شد برای رسیدن این تیم به صدر. شاید اگر استقلالی ها حداقل در بازی با پدیده می توانستند این طلسم را بشکنند، به قهرمانی دست پیدا می کردند اما این ضعف بزرگ ناکامی شفر در بازی با تیم های بزرگ یقه استقلال را گرفت تا هواداران این تیم یکی از شب های بد فوتبالی خود را سپری کنند. 

7413