چهره های آتش گرفته کریس رونالدو و ژاوی

چهره های آتش گرفته کریس رونالدو و ژاوی

سایت رسمی فوتبالی- خولیان لوپس رومرو، هنرمند سرشناس ایتالیایی تکنیک خاصی دارد. او با استفاده از شعله های آتش برروی چوب تصاویر حیرت آوری خلق می کند و حالا با این تکنیک چهره کریستیانورونالدو و ژاوی ارناندس اسطوره های سابق رئال مادرید و بارسلونا را به تصویر کشیده.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو بازیکن فعلی یوونتوس و ژاوی ستاره حال حاضر باشگاه السد، همواره الهام بخش هنر بسیاری از هنرمندان بوده اند و حالا آقای خولیان لوپس رومروی 50 ساله، چهره این دو ستاره را با بهره گیری از هنر سوختن چوب طراحی کرده است.

نتیجه این تکنیک هنری، دوتابلوی خارج العاده است. تنها ابزارهای کار آقای لوپس، چوب و آتش هستند. او از دوران کودکی عاشق این کار بوده وده سالی است که به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهد. 

او درطول این سالها تکنیکش را پیشرفت داده و تقویت کرده و حالا دیگر آثار هنری او حیرت آور هستند. او تنها فرد در دنیاست که با چنین مهارتی، این آثار را با این تکنیک و سبک خلق می کند.


آقای لوپس نمایشگاه های هنری مختلفی در شهرهای بارسلونا، مادرید، تولدو و سویا گذاشته است و در گفتگو با روزنامه موندو دپورتیوو گفته:« آثار من، اختصاصی خودم هستند. همیشه گفته ام که در هنر همه چیز ابداع و اختراع است. خیلی سخت است بتوان چنین آثاری را روی تخته های چوب خلق کرد. اصلا نمی توانی اشتباه کنی، چون وقتی یک تکه چوب را سوزانده ای، دیگر جای اصلاح نداری. دقیقا مثل تتو و خلاکوبی است.»

او علاوه بر خلق تابلوهای چهره کریس رونالدو و ژاوی ارناندس، تصاویری از چیکوته، آشپز معروف و لورنزو کین، خواننده و بازیگر سرشناس را هم خلق کرده است.

6363