سرجیو: از کیفیت بازیکنان به طور کامل اطلاع دارم/ چند پیشنهاد دیگر در ایران دارم

سرجیو: از کیفیت بازیکنان به طور کامل اطلاع دارم/ چند پیشنهاد دیگر در ایران دارم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان،‌ . هر وقت از ما در مورد بازیکنان سوال می‌کنید می‌گویم از کیفیت بازیکنان به طور کامل اطلاع دارم.

به گزارش فوتبالی، پائولو سرجیو در نشست خبری بعد از پیروزی سه بر یک نفت آبادان مقابل نفت مسجدسلیمان،‌گفت: وقتی بازی مساوی بود حریف خیلی خوب دفاع می‌کرد. آنها عقب می‌رفتند و ما هم توپ را در زمین به گردش در می‌آوردیم. نیاز به گردش توپ با سرعت بیشتر داشتیم. وقتی گل زدیم شرایط بهتری پیدا کردیم و باید در ادامه با شرایط بهتر بازی می‌کردیم. مدت زمان زیادی به حریف اعتماد به نفس دادیم. بعد از آن دوباره حریف در زمین خودش جمع می‌شد و به ما شانس ایجاد موقعیت نمی‌داد. همه تلاش‌مان را کردیم تا جریان بازی را تغییر دهیم.

وی افزود: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم. خوشبختانه نفت آبادان سال آینده در لیگ برتر می‌ماند. این هدف برایمان مهم بود. از الان باید دید چه اتفاقاتی در آینده رخ می‌دهد.

سرمربی نفت آبادان در ادامه تصریح کرد:‌ صحبت در این مورد سخت است. چند پیشنهاد دیگر هم در ایران دارم و باید به آن فکر کنم. نمی‌خواهم خیلی در این مورد الان صحبت کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که به طعنه از او پرسید که آیا از کارون خرمشهر پیشنهاد دارد، گفت: کارون خرمشهر هم یک تیم فوتبال است که به آنها ‌احترام می‌گذارم. 

سرجیو در مورد اینکه چرا او در شرایطی که خبرنگاران می‌گفتند به بازیکنی مثل فاخر تهامی بازی نمی‌داد اما در این چند بازی این مهره‌ها توانستند به نفت کمک کنند، اظهار داشت: همه بازیکنان ما می‌توانند شروع کننده بازی باشند. بازیکنان با کیفیت داریم که توانایی خوبی دارند. گاهی اوقات شما از من صحبت می‌کنید چرا به فلان بازیکن بازی دادید و فان بازیکن بازی ندادیم. این سوالات را درک می‌کنم. ما فقط 11 بازیکن را می‌توانیم میدان بدهیم. فقط کیفیت داشتن و سخت تلاش کردن کفایت نمی‌کند.گاهی اوقات بازیکنانی هستند که می‌دانم کیفیت کاریشان چقدر بالاست اما به سطحی که ما انتظار و توقع داریم نمی‌رسند. در کنار آنها بازیکنان با کیفیت دیگری هم هستند که بازی نمی‌کنند به این خاطر که بازیکنان با کیفیت دیگری کنار آنها بازی می‌کنند. به همین خاطر محمد غبیشاوی لیاقت بیشتری برای بازی کردن دارد. او خیلی خوب تلاش می‌کند. زمانی که او وارد زمین شد بازی را برای ما عوض کرد. طالب ریکانی و ... عمکلرد خوبی دارند. بازیکنی مثل غبیشاوی هم از فرصت خود به خوبی استفاده می‌کند.

سرجیو در مورد اینکه نفت آبادان امسال می‌تواند به رتبه تک رقمی برسد، گفت:‌ تیم ما تغییر زیادی کرده است. کرار جاسم، اکبر ایمانی و علی عبدالله‌زاده هم دراز جمع ما شدند. فاخر تهامی هم مدتی کنار تیم نبود. محمدرضا غبیشاوی و رضا جبیره در تمرینات پیش فصل تیم در بروجرد نبودند. هر وقت از ما در مورد بازیکنان سوال می‌کنید می‌گویم از کیفیت بازیکنان به طور کامل اطلاع دارم. شانس بازی برای این بازیکنان در هر مسابقه به وجود می‌آید. با نظر شما موافق هستم که می‌توانیم جایگاه بهتری در جدول پیدا کنیم. همه تیم‌ها برای این مسئله تلاش می‌کنند. بارها گفتم 15 تساوی داشتیم. ما در هر مسابقه باید برد به میدان می‌رفتیم.

7413