مربی نفت: حنجره کریمی ناراحت بود به نشست نیامد

مربی نفت: حنجره کریمی ناراحت بود به نشست نیامد

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعد از باخت مقابل نفت آبادان به نشست خبری نیامد.

به گزارش فوتبالی، فیروز کریمی بعد از شکست ۳ بر یک مقابل نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی حاضر نشد و  حشمت شیخ رباط دستیارش را به نشست فرستاد که او گفت: کریمی از عملکرد بازیکنانمان ناراحت شده بود و حنجره اش ناراحت بود و به نشست نیامد. بازی خوبی بود و نیمه اول چند موقعیت گل خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد. نیمه دوم شروع به حمله کردیم که یک پنالتی گرفتیم و بازی مساوی شد. دو بازیکن تیم ما مصدوم شدند و در ادامه نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم.

حشمت شیخ رباط بعد از شکست 3 بر یک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل صنعت نفت آبادان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی امروز خوب بود. ما در نیمه اول چند موقعیت خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد. در نیمه دوم شروع به حمله کردیم و بازهم موقعیت داشتیم و روی یک پنالتی بازی را به تساوی کشیدیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه افزود: بعد از آن دو بازیکن ما مصدوم شدند و نتوانستیم بازیکنان خوبی جایگزین کنیم و به همین دلیل هم نتیجه را واگذار کردیم.

وی در مورد دیدار هفته آینده تیم نفت مسجدسلیمان مقابل سپیدرود رشت تصریح کرد: تمام فکر و ذکرمان را می‌گذاریم تا سه امتیاز آن بازی خانگی را به دست بیاوریم.

شیخ رباط در مورد استفاده از محمد پاپی در این بازی گفت: پاپی را در کناره‌ها می‌خواستیم استفاده کنیم، ولی نتوانست و انتظارات را برآورده نکرد. در نهایت مجبور شدیم او را تعویض کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خاتمه خاطر نشان کرد: این اولین باری است که روی نیمکت نفت نشستم. متأسفانه ما تمام‌کننده نداریم و دیدید که چقدر توپ روی دروازه تیم نفت ریختیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

7413