سالاری: قطبی می‌تواند باعث پیشرفت هر مجموعه‌ای شود

سالاری: قطبی می‌تواند باعث پیشرفت هر مجموعه‌ای شود

وب سایت رسمی فوتبالی- ناصر سالاری، دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان از اینکه تیمش شکست سنگین مقابل صنعت نفت آبادان را در دیدار برابر سپیدرود جبران کرده است، ابراز خرسندی کرد.

به گزارش فوتبالی، ناصر سالاری در گفت‌وگویی درباره دیدار تیمش برابر سپیدرود که منجر به برتری 2 بر یک شاگردان افشین قطبی شد، گفت: ما بعد از شکست برابر صنعت نفت تمرینات خوبی را انجام دادیم تا آماده بازی با سپیدرود شویم. در بازی قبلی فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. معمولاً شکست‌های سنگین احساس خوبی به بازیکنان نمی‌دهد، ولی همه‌ی ما این باخت را فراموش کرده و دنبال جبران بودیم. می‌دانستیم بازی سختی در رشت داریم، ولی خوشحالم که آن شکست سنگین در زمین خودمان را جبران کردیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: بازی سختی در پیش داشتیم. آنها دنبال ماندن در لیگ برتر هستند و در زمین خودشان فقط به گرفتن سه امتیاز فکر می‌کردند. بازی در چمن مصنوعی هم سختی‌های خاص خودش را دارد، ولی ما برای جبران باخت قبلی باید سپیدرود را شکست می‌دادیم. باید در بازی‌های باقیمانده نتایج خوبی بگیریم تا در پایان لیگ برتر جایگاه خوبی را به دست بیاوریم. الان در رده ششم هستیم و باید این جایگاه را تا پایان فصل حفظ کنیم.

وی در واکنش به اینکه شایعاتی مبنی بر جدایی افشین قطبی از فولاد مطرح شده است، تصریح کرد: من در جریان ماندن یا جدایی ایشان نیستم. من بازیکن هستم و این مسائل به مسئولان باشگاه و سرمربی مربوط می‌شود. فقط باید بگویم که قطبی مربی کاربلد و باتجربه‌ای است و می‌تواند باعث پیشرفت هر مجموعه‌ای شود.

7655