ذوب آهن 2- تراکتورسازی صفر/ چرخ‌های تراکتور در اصفهان هم نچرخید

ذوب آهن 2- تراکتورسازی صفر/ چرخ‌های تراکتور در اصفهان هم نچرخید

وب سایت رسمی فوتبالی- دو تیم ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز به مصاف هم رفتند.

به گزارش فوتبالی، در قالب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، ذوب آهن و تراکتور به دیدار هم رفتند. در نهایت ذوبی‌ها سه امتیاز حساس این دیدار را در اصفهان باقی ماند تا پس از ناکامی سرخ‌های تبریز در کسب امتیاز مقابل سپیدرود در رشت و پیکان در تبریز، برای سومین بازی متوالی در لیگ، این تیم شکست بخورد. تراکتور با 49 امتیاز در همان رده چهارم جدول باقی ماند تا امیدهایش برای قهرمانی در لیگ کمرنگ تر از همیشه شود. ذوب آهن هم 33 امتیازی شد و تا رده هفتم جدول صعود کرد.

داور وسط: حسین زرگر
کمک‌ها: فرزاد بهرامی و احد سلطانی
داور چهارم: امیررضا آشور ماهانی
کمک داوران خط: علی اصغر مومنی- کیوان علی محمدی
ناظر: کیوان علی محمدی

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ارسلان مطهری، علیرضا چراغعلی(70-محمدرضا حسینی)، ماریون سیلوا (76- کریستین اوساگوآنا) و رضا حبیب زاده(83- مهران درخشان مهر)
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی‌پور، علی رضا نقی زاده(89-قائم اسلامی خواه)، مسعود شجاعی(79- سید احمد موسوی) ، یوکیا سوگیتا، اشکان دژاگه و آنتونی استوکس(65-ساسان انصاری)
سرمربی: جرج لیکنز

اخطار
مسعود شجاعی(46) از تراکتورسازی
رضا حبیب‌زاده (81) از ذوب آهن

دقایق حساس
نیمه اول
دقیقه 15: 
گل اول برای ذوب آهن توسط محمدزاده. با خطای پنالتی حاج صفی روی مطهری، وحید محمدزاده پشت این توپ ایستاد و دروازه تراکتورسازی را باز کرد.
دقیقه 23: ارسال قاسم حدادی فر با ضربه سر خطرناک نژادمهدی همراه شد و دروازه تراکتور را تهدید کرد.
دقیقه 25: ارسال دانیال اسماعیلی فر از سمت راست روی تیر دوم و در آستانه دروازه می‌توانست با ضربه سر سوگیتا همراه شود که لحظه آخر فحرالدینی با هوشمندی توپ را به کرنر فرستاد.

نیمه دوم
دقیقه 60:
ضربه کاشته احسان حاجی صفی چسبیده به محوطه جریمه به سمتی که مظاهری ایستاده بود با مشت این دروازه بان دفع شد.
دقیقه 88: اشکان دژاگه یک پنالتی را برای تراکتورسازی از دست داد. ضربه این بازیکن به سمت راست را مظاهری با یک شیرجه به سمت چپ دروازه اش مهار کرد.
دقیقه 92: روی یک ضدحمله برق آسیا از بازیکنان ذوب آهن، در نهایت درخشان مهر تازه وارد با یک ضربه چیپ دیدنی با پای چپ از حوالی خط سمت چپ محوطه جریمه به زاویه مخالف اختلاف را دو برابر کرد.

7413