سپیدرود رشت یک - فولاد خوزستان 2 / قطبی با دست‌پر رشت را ترک کرد

سپیدرود رشت یک - فولاد خوزستان 2 / قطبی با دست‌پر رشت را ترک کرد

وب سایت رسمی فوتبالی- تیم های سپیدرود رشت و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند و در نهایت اهوازی ها در این بازی به برتری رسیدند.

به گزارش فوتبالی، در قالب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و از ساعت 17:15 دو تیم سپیدرود و فولاد در ورزشگاه  سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند و در نهایت فولاد موفق شد با برتری 2 بر یک سه امتیاز این بازی را به دست آورد و با 36 امتیاز جایگاهش را در رتبه ششم تثبیت کند. سپیدرود رشت نیز با این شکست یک گام دیگر به سقوط از لیگ برتر نزدیک تر شد. اگر نفت مسجدسلیمان در دیدار فردا مقابل نفت آبادان پیروز شود اختلافش را با سپیدرود در فاصله سه هفته به پایان لیگ به 4 امتیاز خواهد رساند.

داور وسط: علیرضا فغانی
کمک‌ها: مهدی الوندی و محسن سلطانی
داور چهارم: موعود بنیادی فرد
کمک داور خط: موعود بنیادی‌فر-امیر عرب براقی
ناظر: امیر عرب براقی

ترکیب سپیدرود: ایمان صادقی، میثم تهی‌دست(85- جواد آقایی پور)، میلاد شیخ سلیمانی، هومن ربیع‌زاده، لوکا نوزادزه(53- محمدرضا مهدوی) ، ابراهیم لطفی، میثم فردوسی، محمد بلبلی، حسین ابراهیمی(64- مهدی محمدیاری)، حسین شنانی و مهرداد بایرامی
سرمربی: نادر دست‌نشان

ترکیب فولاد: ناصر سالاری، ایوب والی، فرزاد جعفری، ایوب والی، حسن بیت سعید، آرش افشین(68- مهدی زبیدی) ، لوسیانو پریرا، سینا مریدی، سیامک کوروشی، رضا میرزایی و آکاهوشی 
سرمربی: افشین قطبی

اخطار
آکاهوشی (57) و زبیدی (87) از فولاد

دقایق حساس
نیمه اول
دقیقه 9: 
گل اول فولاد توسط افشین. روی یک ضدحمله سریع و پاس عمقی لوسیانو پریرا، آرش افشین با صادقی تک به تک شد و با پای چپ توپ را به زاویه مخالف این دروازه بان فرستاد.
دقیقه 27: گل دوم فولاد توسط لوسیانو پریرا. ارسال از جناح راست فولاد در محوطه شش قدم و روی تیر دوم به شیمبا رسید تا این بازیکن که یارگیری هم نشده بود به راحتی با ضربه سر گل دوم فولاد را به ثمر برساند.
نیمه دوم
دقیقه 57: ارسال شنانی از جناح چپ سپیدرود روی سر بایرامی فرود آمد و ضربه سر این بازیکن در موقعیتی ایده آل به بیرون رفت.
دقیقه 67: روی خطایی که کاپیتان فولاد روی بلبلی انجام داد سپیدرود صاحب یک ضربه پنالتی شد. بایرامی پشت این ضربه ایستاد و توپ را به تیرک دروازه کوبید و در ادامه به بیرون رفت.
دقیقه 75: گل اول سپیدرود توسط بلبلی. شوت بغل پا و کات دار این بازیکن از پشت محوطه جریمه به زیبایی وارد دروازه فولاد شد.
دقیقه 84: ارسال شنانی در دهانه دروازه به بایرامی رسید و ضربه محکم این بازیکن به شکلی اتفاقی به سر دروازه بان فولاد، سالاری برخورد کرد و به کرنر رفت.

در حاشیه
* در دقیقه 10 در یک موقعیت مشکوک به پنالتی برای سپیدرود، بایرامی توسط دروازه‌بان نقش زمین شد که علیرضا فغانی اعتقادی به خطا نداشت. این تصمیم داور اعتراض شدید دست نشان را به همراه داشت.

7413