رئیس دورتموند: 70درصد آلمانی‌ها دورتموندی هستند!

رئیس دورتموند: 70درصد آلمانی‌ها دورتموندی هستند!

به گزاش "ورزش سه"، هانس یواخیم واتزکه، رئیس باشگاه بوروسیا دورتموند که در آلمان به عنوان چهره‌ای جنجالی که گاه و بی‌گاه با اظهارنظرهایش در رسانه‌ها خبرسازی می‌کند شناخته می‌شود، در جدیدترین اظهارنظر خود در یک کری‌خوانی رسمی برای رقیب بزرگ باشگاهش بایرن مونیخ، مدیران و هواداران تیم باواریایی را عصبانی کرده است.

درحالیکه رقابت بین بایرن و دورتموند در صدر جدول بوندس‌لیگا بسیار داغ بوده و تیم شهر مونیخ تنها با یک امتیاز بیشتر صدرنشین جدول است، واتزکه با اشاره به اینکه تیمش همچنان از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار است گفت:" 70درصد مردم آلمان برای قهرمانی دورتموند دعا می‌کنند".

رئیس باشگاه دورتموند در ادامه کری‌خوانی برای بایرن مونیخ گفت:" وقتی بایرن مونیخ قهرمان می‌شود جشن قهرمانی‌شان در مونیخ با حضور 3 هزار نفر از اهالی شهر و 1500 توریست برگزار می‌شود. توریست‌هایی که با شنیدن سر و صدا توجهشان جلب می‌شود و می‌روند تا ببیند چه خبر شده است. ولی ما اگر قهرمان شویم، تعداد کسانی که در جشن قهرمانی‌مان حاضر خواهند شد با این تعداد قابل مقایسه نخواهد بود".

واتزکه در ادامه صحبت‌هایش گفت:" در تک‌تک بازی‌های ما در خانه فضا طوری است که اگر کسی وارد شهر شود فکر می‌کند روز کریسمس است. همه جا چراغانی شده است و همه به هم لبخند می‌زنند چون قرار است بازی تیمشان، دورتموند را ببینند. اگر چنین باشگاهی قهرمان آلمان شود وزنی که به بوندس‌لیگا می‌دهد با بقیه تیم‌ها فرق دارد".