آدبایور: بعد از هت تریک رونالدو، مورینیو او را با انتقادهایش کُشت

آدبایور: بعد از هت تریک رونالدو، مورینیو او را با انتقادهایش کُشت

سایت رسمی فوتبالی- امانوئل آدبایور بازیکن سابق رئال مادرید در گفتگو با دیلی میل از یکی از گفتگوهای تندی که ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال در دوران حضورش در رئال مادرید با کریس رونالدو داشت، پرده برداشته است.

به گزارش فوتبالی و طبق گفته آدبایور در یدداری که رئال در پایان نیمه اول 0-3 از حریفش پیش بود، مورینیو گفتگوی تندی با کریس رونالدو داشته. آدبایور در گفتگو با دیلی میل، داستانهای حیرت آوری از زندگی شخصی و حرفه ای اش مطرح کرده است.

این مهاجم توگویی که شش ماه به صورت قرضی در رئال مادرید حضور داشت، در همین مدت کم ، شاهد اتفاقات زیادی بود. آدبایور که این روزها در باشاکشهیر ترکیه بازی می کند، در این گفتگو به بررسی تفاوتهای آرسن ونگر و ژوزه مورینیو پرداخته. او معتقد است که ونگر بمب آرامش است و مورینیو دقیقا برعکس اوست. 

آدبایور دراین باره گفت:« ونگر آرامش مخص است و مورینیو نه. دقیقا یادم می آید که در یکی از بازیهای آرسنال، درپایان نیمه اول 2-1 از حریف عقب بودیم و خیلی بد کار می کردیم؛ تیری آنری مثل دیوانه ها بود. ونگر وارد رختکن شد و از بازیکنان خواست که آرام باشند؛ چون 65% مالکیت توپ را دراختیار داشتیم و 25 شوت به دروازه حریف زده بودیم.. درآن زمان آنری پرسید:" این چه اهمیتی دارد؟ ما داریم می بازیم!". این تفاوت بزرگ میان ونگر و سایر مربیان بود.»

او در بخش دیگری از صحبتهایش درمقایسه ونگر و مورینیو گفت:« یادم می آید که در یکی از بازیهای رئال مادرید ، درنیمه اول 0-3 از حریف پیش بودیم و بین دو نیمه، مورینیو با عصبانیت تمام وارد رختکن شد. او چند لگد به یخچال و بطری ها زد و از همه ما انتقاد می کرد. حتی کریس رونالدو که در نیمه اول هت تریک کرده بود را با صحبتهایش عملا کشت و به او گفت:" همه می گویند تو بهترین بازیکن دنیا هستی.. پس این را نشان بده.تو داری بد بازی می کنی"»

6363