نمایش پلاکاردی علیه پرز در بازی ختافه- رئال مادرید

نمایش پلاکاردی علیه پرز در بازی ختافه- رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم ختافه و رئال مادرید و دردقیقه 44 این مسابقه پلاکارد بزرگی درسکوهای ورزشگاه کولیسئوم به نمایش درآمد که حاوی پیغام شفافی برای رئیس رئال مادرید بود.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 44 نیمه اول این مسابقه و درکنار دروازه ای که داوید سوریا از آن سنگربانی می کرد، پلاکارد بزرگی با شعار «فلورنتینو همین حالا برو» دردستان تعدادی هوادار به نمایش درآمد. این پلاکارد توسط هوادارانی که مخالف فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی هستند به ورزشگاه آورده شده بود و برروی آن چهره فلورنتینو پرز نیز دیده می شد.

اما با اتمام نیمه اول و در 15 دقیقه بین دو نیمه، نیروهای امنیتی این پلاکارد را جمع آوری کردند.

این دومین بازی متوالی رئال مادرید است که در آن پیغامهای انتقادی علیه فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی درداخل ورزشگاه به نمایش درمی آید. هفته گذشته و در جریان مصاف لگانس و رئال مادرید هم پلاکارد مشابهی در سکوهای ورزشگاه به نمایش درآمد که البته ابعاد آن پلاکارد به مراتب کوچکتر از پلاکارد امشب بود.

در پلاکاردی که در بازی با لگانس در ورزشگاه دیده شد، شعار "فلورنتینو مقصر است" نقش بسته بود که در جریان آن بازی هم ماموران نیروهای امنیتی ورزشگاه بوترارکه بلافاصله آن پلاکارد را جمع کرده و هوادارانی که آن را به نمایش گذاشته بودند، از ورزشگاه بیرون کردند.

6363