معمای جدید در ترکیب اصلی پرسپولیس / با سیامک یا بدون نعمتی!

معمای جدید در ترکیب اصلی پرسپولیس / با سیامک یا بدون نعمتی!

وب سایت رسمی فوتبالی - این طور که از شواهد و قرائن پیداست برانکو هنوز تصمیم نهایی اش را برای جانشین احتمالی سیامک نعمتی در بازی برابر سپاهان را نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که طبق اعلام برانکو، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی مقابل سپاهان،  حضور سیامک نعمتی در ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر سپاهان در هاله ای از ابهام قرار دارد، جانشین او هنوز به صورت قطعی معرفی نشده است. در حال حاضر برانکو در ذهن خود این معما را با گزینه های موجود مورد بررسی قرار می‌دهد. در این راستا احتمالاتی وجود دارد.

 احتمال اول این است که در صورتی که نعمتی به بازی در برابر سپاهان نرسد، سروش رفیعی به ترکیب اضافه شده و در چنین شرایطی مهدی ترابی با تغییر پست یک خط جلوتر رفته و در کنار علیپور به عنوان مهاجم به بازی گرفته خواهد شد. احتمال دوم نیز برای جایگزینی سیامک نعمتی، حضور امید عالیشاه در ترکیب اصلی پرسپولیس است. عالیشاه که پس از هفته ها نیمکت نشینی در برابر الاهلی عربستان دقایقی به بازی گرفته شد، در چنین شرایطی این فرصت را به دست خواهد آورد تا پس از هفته ها دوری از ترکیب اصلی، در یکی از مهم ترین بازی های فصل پرسپولیس به عنوان یار اصلی در ترکیب فیکس پرسپولیس حضور پیدا کند. 

همه این اما و اگرها در شرایطی رخ می دهد سیامک نعمتی به دلیل مصدومیت از  همراهی سرخ‌ها در این بازی محروم شود، بدین ترتیب حضور یا عدم حضور سیامک در این بازی می ‌تواند تغییرات ویژه ای را در ترکیب اصلی پرسپولیس ایجاد نماید.

1984