پیش بازی پرسپولیس - سپاهان / جنگ دوستان صمیمی

پیش بازی پرسپولیس - سپاهان / جنگ دوستان صمیمی

وبسایت رسمی فوتبالی – جمعه حساس فوتبال ایران فرا رسید.

به گزارش فوتبالی، دیداری که از نظر طرفداران پرسپولیس و سپاهان، ال‎کلاسیکوی فوتبال ایران است، امشب در شرایطی برگزار می‎شود که نتیجه آن اهمیت زیادی در  تعیین قهرمان لیگ دارد. نکته ای که برانکو هم در صحبتهای یکی دو روز گذشته اش به آن اشاره کرده است. او باید روبروی مربی ای قرار بگیرد که یکی از طرفداران پروفسور محسوب می شود و همیشه در مصاحبه هایش با احترام از برانکو نام برده اما امشب و برای 90 دقیقه هم که شده، این دوستی جایش را به جنگ خواهد داد.

وضعیت اخیر دو تیم: سرخ‌ها پس از 5 پیروزی متوالی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در آخرین بازی خود در لیک مقابل ذوب‌آهن متوقف شده‌اند و در لیگ قهرمانان هم به الاهلی عربستان باختند. سپاهان هم که در دقیقه 97 بازی با استقلال در اصفهان از این تیم شکست خورده بود، هفته گذشته سایپا را 2-5 شکست داد تا به قول محمد تقوی دوباره به کورس قهرمانی برگردد.

مورد عجیب خط دفاعی پرسپولیس: تا دو روز قبل به نظر می رسید محمد نادری زوج سیدجلال در قلب خط دفاع باشد و شایان مصلح در سمت چپ خط دفاع بازی کند اما چهارشنبه بعد از ظهر این خبر در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نادری در همان پست خودش بازی خواهد کرد و محسن ربیع خواه کنار سیدجلال مراقب مهاجمان سپاهان خواهند بود.

غایبان سرشناس: پرسپولیس، شجاع خلیل‎زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و در سپاهان هم محمد ایران‎پوریان این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است.

نتیجه بازی رفت: دیدار دو تیم در اصفهان با تساوی 1-1 به پایان رسید. پورقاز برای سپاهان گل بزند اما علی علیپور از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. اگر خاطرتان باشد که حتما هست، پنالتی‎ای که فغانی برای پرسپولیس در آن بازی گرفت، باعث شد تا مدتها امیر قلعه‎نویی دل خوشی از سرشناس ترین داور کشورمان نداشته باشد.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با 55 امتیاز در صدر جدول است و سپاهان 50 امتیازی تیم سوم جدول است.

تیم داوری: داور وسط: بیژن حیدری/ کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی

1984