بنزما: با فکر کردن جلوی دروازه حریف، موقعیتهایم خراب می شود

بنزما: با فکر کردن جلوی دروازه حریف، موقعیتهایم خراب می شود

سایت رسمی فوتبالی- کریم بنزما ستاره فرانسوی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با مجله جی.کیو به آنالیز فصل جاری اش در رئال، بازی کردن زیرنظر زیدان وشرایط فعلی تیم مادریدی پرداخته.

به گزارش فوتبالی، بنزما براین باور است که امسال سال ساده ای برای رئال ماردید نبوده ولی ازعملکرد فردی اش راضی است.

بنزما دراین رابطه گفته:« امسال از نظر فردی برای من سال خوبی بود. چون تلاشهای زیادی برای تیم انجام دادم؛ چه در شهرک ورزشی و چه در خانه ام حسابی تمرین کردم و همیشه برای افرادی که از فوتبالم لذت می برند، تلاش می کنم.»

این مهاجم فرانسوی درادامه اعلام کرد که از زندگی در پایتخت اسپانیا لذت می برد:« در مادرید حس خوبی دارم؛ از زندگی در پایتخت اسپانیا راضی ام و زندگی خوبی درکنار خانواده ام و در دنیای فوتبال دارم و همه چیز به نظرم خوب است. دوست دارم که مردم کمی بهتر مرا می شناختند.»

بنزما خودش را یک مهاجم مدرن می داند:« من برای کسانی که فوتبال را دوست دارند، فوتبال بازی می کنم. برای افرادی که دوست دارند به استادیومها بیایند تا بازیهای متفاوتی ببینند.» کریم خودش را خودخواه نمی داند و در توضیح این موضوع گفته:« بستگی به دیدگاه شما دارد؛ به عنوان مثال من یک مهاجم مدرن هستم که از گل زدن خوشم می آید ولی درعین حال دوست دارم به هم تیمی هایم هم پاس بدهم و به تیم کمک کنم.»


بخش بعدی صحبتهای بنزما درمورد احساسی است که در هنگام رویارویی با دروازه بانان حریف به او دست می دهد:« دوست دارم گل بزنم؛ درهنگام مواجهه با دروازه بان حریف اصلا نگران نمی شوم ؛ چون دراین زمینه خیلی تلاش کرده ام. اسمش را خونسردی می گذارند و من فکر می کنم که خونسرد هستم. به همین خاطر وقتی که رودروی دروازه بان حریف قرار می گیرم، دقیقا قبل از آن لحظه می بینیم که او برای گرفتن توپ به چه سمتی خیز برداشته؛ بالا، پائین،..بستگی دارد. اگر بخواهم فکر کنم که در آن لحظه چه کاری باید انجام بدهم،(اتفاقی که گاهی برایم رخ می دهد)، قطعا موقعیت را خراب خواهم کرد. باید خیلی واضح بدانی که توپ را کجا می خواهی بزنی؛ همین. بعد شوت را می زنی و با کمی خوش شانسی..گل می شود.»

بخش پایانی صحبتهای بنزما درمورد آینده اش در دنیای فوتبال بود:«من همیشه خودم را در دنیای فوتبال و درنزدیکی فوتبال می بینم. سرمربیگری؟ شاید.. چرا که نه..من خیلی از فوتبال خوشم می آید و دید متفاوتی نسبت به فوتبال دارم. از پاسکاری های فراوان و حرکت زیاد در زمین خوشم می آید. خوب می شود که تمام آنچه در ذهنم دارم را به جوانان منتقل کنم.»

6363