کلوپ: چرا من باید به منچستر کمک کنم؟

کلوپ: چرا من باید به منچستر کمک کنم؟

به گزارش "ورزش سه"، سیتی شب گذشته در اولدترافورد توانست با دو گل برناردو سیلوا و لروی سانه بر منچستریونایتد غلبه کند و با یک امتیاز بالاتر از لیورپول، به صدر لیگ برتر برسد.

یونایتد که پس از آمدن اوله گنار سولسشر در 17 بازی صاحب 14 برد شده بود، حالا از 10 بازی اخیر خود هشت شکست را در کارنامه می بیند. شرایط شیاطین سرخ حتی برای کسب سهمیه نیز مناسب به نظر نمی رسد و سرمربی نروژی روزهای بدی را سپری می کند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در نشست خبری بازی با هادرسفیلد و در پاسخ به سوالی در این رابطه که چه راهکاری برای بهبود شرایط یونایتد پیشنهاد می کند، با خنده گفت

:« آنها به ما کمک نکردند، چه دلیلی دارد من به آنها کمک کنم؟.»

کلوپ در مورد دربی منچستر گفت:« نتیجه پایانی همانی بود که انتظارش را داشتم. یونایتد تلاش خودش را کرد؛ به خصوص در نیمه اول. آنها روی یکی دو صحنه هم بدشانس بودند ولی نمی توان 95 دقیقه برابر این سیتی مقاومت کرد. بازی را با آرامش کاملا تماشا کردم و در طول بازی نیز ساکت بودم. در نهایت این بازی عقب افتاده هم تمام شد و حالا ما با یک امتیاز کمتر از سیتی در رده دوم قرار داریم. حال اگر دو بازی بعدی را ببریم، همه چیز به هفته پایانی کشیده خواهد شد.

قطعا هفته های پرهیجانی را پیش رو خواهیم داشت و در نهایت فقط یک تیم می تواند قهرمان شود. می توانم بگویم که این آخرین رقابت بین ما نیست و این قضیه در فصول بعد نیز تکرار خواهد شد. ما باید در این فشار دوام بیاوریم. همیشه و در هر بازی هدف ما ارائه بهترین فوتبال ممکن است. سال هاست لیورپول در رویای قهرمانی لیگ برتر است ولی ما صرفا برای قهرمانی بازی نمی کنیم. البته که این مهمترین هدف است و به آن هم بسیار نزدیک شده ایم. ببینیم در سه بازی آینده چه اتفاقاتی می افتد. ما هادرسفیلد، نیوکاسل و وولوز را پیش رو داریم و باید در هر سه بازی به پیروزی برسیم و امیدوار باشیم که سیتی امتیاز از دست بدهد.»

مصاف با بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان:

« من در سال های اخیر بارها برابر رئال مادرید قرار گرفتم اما هرگز با بارسلونا بازی نکردم. باید ببینید چه چیزی ممکن است. نکته خوب درباره بارسلونا این است که هرگز در برابر آنها مدعی صعود نیستید. برای برخورد با این چالش شاید برای انجام کارهای متفاوت با دیگران هنوز برنامه خاصی ندارم.»

تیم های مورد علاقه:« هر وقت زمان داشته باشم دوست دارم بازی دورتموند را تماشا کنم چون هنوز با آنها در ارتباط هستم. علاوه بر این سه تیم هستند که همیشه دوست دارم بازی آنها را دنبال کنم، منچسترسیتی، بارسلونا و تاتنهام. وردربرمن را نیز دوست دارم اما ماینز نیز جزو تیم های مورد علاقه من است. با آنها نیز هنوز ارتباط دارم.»