کلوپ: هوادار بارسلونا، منچسترسیتی و تاتنهام هستم!

کلوپ: هوادار بارسلونا، منچسترسیتی و تاتنهام هستم!

سایت رسمی فوتبالی - یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که هوادار فوتبال بارسلونا، منچسترسیتی و تاتنهام است و دیدارهای باشگاه قبلی خود را نیز دنبال می کند. 

به گزارش فوتبالی، سرمربی لیورپول امسال این تیم را در کورس قهرمانی قرار داده و حالا در فاصله سه هفته به پایان فصل آنها تنها یک امتیاز از منچسترسیتی عقب تر هستند. مربی آلمانی به عنوان یک هوادار فوتبال چندین تیم را در لیگ های مختلف دنبال می کند. او در گفتگو با DAZN در این باره اظهار داشت: " هر وقت زمان داشته باشم دوست دارم بازی دورتموند را تماشا کنم چون هنوز با آنها در ارتباط هستم. علاوه بر این سه تیم هستند که همیشه دوست دارم بازی آنها را دنبال کنم، منچسترسیتی، بارسلونا و تاتنهام. وردربرمن را نیز دوست دارم اما ماینز نیز جز تیم های مورد علاقه من است. با آنها نیز هنوز ارتباط دارم. همچنین فکر می کنم نحوه بازی آنها تحت هدایت ساندرو شوارز تاثیرگذار است. "

کلوپ درباره دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر بارسلونا گفت: " من در سال های اخیر بارها برابر رئال مادرید قرار گرفتم اما هرگز با بارسلونا بازی نکردم. باید ببینید چه چیزی ممکن است. نکته خوب درباره بارسلونا این است که هرگز در برابر آنها مدعی صعود نیستید. برای برخورد با این چالش شاید برای انجام کارهای متفاوت با دیگران هنوز برنامه خاصی ندارم. "

1070