ادموند بزیک: امیدوارم علیپور رکوردم را بشکند/پرسپولیس برنده ال کلاسیکوی ایران می شود

ادموند بزیک: امیدوارم علیپور رکوردم را بشکند/پرسپولیس برنده ال کلاسیکوی ایران می شود

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم سالهای گذشته پرسپولیس معتقد است پرسپولیس شرایط پیروزی در بازی برابر سپاهان را دارد و در نهایت تیم برانکو قهرمان لیگ می شود.


 به گزارش فوتبالی، ادموند بزیک مهاجم پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جدال این تیم در برابر الاهلی و شکست در مقابل این تیم به فوتبالی گفت:  پرسپولیس در روز بازی با الاهلی خسته به نظر می رسید و همین خستگی باعث شده بود تمرکز بازیکنان در ضربات آخر از بین برود و در تصمیم گیری های مهم کمی دچار مشکل شوند. پرسپولیس در بازی با الاهلی چوب خستگیش را خورد و امیدوارم این تیم در بازی های بعدی اش با این مشکل روبرو نشود.
وی ادامه داد: پرسپولیس ۲ بازی مهم و حیاتی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و باید با امتیاز لازم این ۲ بازی را پشت سر بگذارد. در شرایط فعلی فرقی نمی کند پرسپولیس به عنوان تیم اول صعود کند یا به عنوان تیم دوم، بلکه مهم این است بتواند جواز حضور در مرحله بعد را بگیرد.

مهاجم اسبق سرخ ها که سابقه بازی در سپاهان را نیز در کارنامه خود دارد با اشاره به بازی حساس این ۲ تیم اظهار داشت: بازی های پرسپولیس و سپاهان همواره جذاب بوده و می توان این بازی را ال کلاسیکوی ایران نامید.
بزیک افزود: در حال حاضر پرسپولیس به لحاظ امتیازی و شرایط تیمی از سپاهان وضعیت بهتری دارد و نکته مهم این دیدار این است که بازی در استادیوم آزادی و در مقابل هواداران پرشور پرسپولیس برگزار می شود این مساله می تواند امتیاز خوبی برای تیم برانکو باشد. نتیجه این بازی را نمی توان پیش بینی کرد اما من فکر می‌کنم برد پرسپولیس در این بازی محتمل تر به نظر برسد.
بزیک در مورد هت تریک پرسپولیس در قهرمانی می گوید: با توجه به شرایط تیم ها و فاصله امتیازی به وجود آمدهريال در حال حاضر سرنوشت پرسپولیس در دست خودش است و به نوعی می تواند لیگ راه هدایت کند. پیش بینی من این است پرسپولیس با ۵ اختلاف امتیاز نسبت به سایر رقبایش قهرمان خواهد شد. مهاجم گلزن سال‌های نه چندان دور پرسپولیس که با به ثمر رساندن ۶ گل در جدال پرسپولیس و سپاهان با لباس هر ۲ تیم رکوردار این دیدار محسوب می شود در مورد این موضوع گفت: من اصلاً دنبال رکوردها و اینگونه مسائل نیستم. رکوردها برای هواداران و رسانه‌ها جذاب است. خودم این موضوع را از طریق رسانه ها شنیده ام که این زمینه رکورد دارم و علی علیپور با ۴ گل می تواند این آمار را بهبود بدهد. من امیدوارم علیپور در بازی جمعه شب چند گل بزند و رکورد مرا بشکند.
بزیک در پایان در خصوص شانس علیپور برای کسب عنوان آقای گلی گفت: من علیپور را کامل می شناسم. روش بازی او به گونه ای است که در خدمت تیم است و بعضا به خاطر دوندگی بسیار در بازی ها خسته می شود. شاید یکی از علل اینکه در بعضی از بازی ها گلزنی نمی کند همین مساله باشد. در هر صورت با توجه به سبک بازی هجومی پرسپولیس و توانایی هایی که از علی علیپور سراغ دارم کسب عنوان آقای گلی را برای او دور از دسترس نمی بینم.

4344