تیم سال لیگ جزیره اعلام شد؛ پوگبا تنها بازیکن برتر خارج از لیورپول و سیتی

تیم سال لیگ جزیره اعلام شد؛ پوگبا تنها بازیکن برتر خارج از لیورپول و سیتی

سایت رسمی فوتبالی - تیم سال لیگ جزیره انتخاب شد و پل پوگبا به عنوان تنها بازیکنی که در دو تیم لیورپول و سیتی توپ نمی زند اما در این ترکیب جای دارد، معرفی شد. 

به گزارش فوتبالی، به رسم هر سال فهرستی از بهترین بازیکنان لیگ جزیره در قالب یک ترکیب اعلام شد. فهرست امسال شگفتی های بسیاری را نیز در خود دارد. بازیکنان حاضر در این ترکیب تنها از بین دو تیم حاضر در کورس قهرمانی، لیورپول و منچسترسیتی، انتخاب شده اند. غیبت ادن هازارد شاید شگفت انگیزترین و شوکه کننده ترین اتفاق در این ترکیب باشد که به نظر بسیار بعید می رسید. هازارد با 29 تاثیرگذاری مستقیم روی گل  و ارسال 13 پاس گل در این فصل لیگ جزیره رکورددار است اما نام او در این ترکیب به چشم نمی خورد. محمد صلاح نیز جز دیگر نفرات غایب در این ترکیب به شمار می رود. در میان تمامی بازیکنان لیورپول و منچسرسیتی این تنها پل پوگباست که از تیمی به جز این دو باشگاه توانسته راه خود را به این ترکیب سال باز کند. دیگر شگفتی این ترکیب عدم انتخاب آلیسون بکر به عنوان دروازه بان است که کمترین گل خورده را در بین تمامی دروازه بان ها در فصل جاری انگلیس داشته است.

ترکیب اعلام شده به شرح زیر است:

ادرسون ( منچسرسیتی )، ترنت الکساندر آرنولد ( لیورپول )، ویرجیل فن دایک ( لیورپول )، لاپورته ( منچسرسیتی )، اندی رابرتسون ( لیورپول )، پل پوگبا ( منچستریونایتد )، فرناندینیو ( منچسترسیتی )، برناردو سیلوا ( منچسترسیتی )، سادیو مانه ( لیورپول )، رحیم استرلینگ ( منچسترسیتی )، سرجیو آگوئرو ( منچسترسیتی )

1070