کوواچ: هر دو تیم عالی بودند ولی بایرن بهتر بود

کوواچ: هر دو تیم عالی بودند ولی بایرن بهتر بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز در نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان مهمان وردربرمن بود تا در یک بازی پر فراز و نشیب با نتیجه 3-2 به پیروزی رسیده و راهی فینال این رقابتها شود. بازی دو تیم بسیار پربرخورد بود و در نهایت بایرنی‌ها به لطف پنالتی‌ای که در دقیقه 80 به نفع‌شان اعلام شد و اعتراض شدید بازیکنان وردربرمن را به دنبال داشت موفق شدند پیروز از زمین بیرون بیایند.

در بازی دیروز بایرن ابتدا با دو گل از حریف یپش افتاد ولی برمن در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند تا لواندوفسکی با پنالتی دقیقه 80 خود بایرن را راهی فینال کند.

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن در پایان بازی گفت:" هر دو تیم نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند. ولی اگر فرصت‌های هر دو طرف را روی کفه ترازو بگذاریم باید قبول کنیم که ما سزاوار صعود بودیم. ما در نیمه اول از بالا دفاع کردیم و اجازه ندادیم برمن به دروازه‌مان نزدیک شود".

سرمربی بایرن در ادامه گفت:" ولی به تدریج عقب کشیدیم و خودمان حریف را دعوت کردیم که به ما حمله کند. این نوع بازی در برنامه ما نبود. هواداران فوق‌العاده برمن هم نقش بسیار مهمی در به تساوی کشیدن بازی داشتند. ما در دقایقی که منجر به دریافت دو گل شد خیلی منفعلانه بازی می‌کردیم".