گواردیولا: هم ما لایق قهرمانی هستیم، هم لیورپول

گواردیولا: هم ما لایق قهرمانی هستیم، هم لیورپول


به گزارش "ورزش سه"، سیتی امشب و با پیروزی در خانه یونایتد گام بلندی به سوی فتح دوباره لیگ برتر برداشت اما گواردیولا معتقد است لیورپول نیز در این فصل شایسته فتح قهرمانی لیگ بوده و باید دید در بازی هفته بعد برابر برنلی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

گواردیولا گفت: "حالا و بعد از این دیدار ما باید به مصاف برنلی برویم و همه ما می دانیم که این دیدار چقدر دشوار است. در این شرایط مهم است که آرام باشیم و بدانیم که ما هنوز قهرمان نشده ایم و تا پایان فصل سه بازی باقی مانده است و شرایط با تعداد امتیازاتی که ما و لیورپول داریم باورنکردنی است.

من از بازیکنان سیتی خواستم فردا نشریات را مطالعه نکرده و تلویزیون هم تماشا نکنند و فقط استراحت و خواب زیادی داشته باشند تا بتوانند با آمادگی در دیدار برابر برنلی بازی کنند.

ما می دانستیم وقتی روملو لوکاکو در زمین نباشد، تلاش یونایتد بیشتر معطوف به حرکت کردن پشت سر بازیکنان ما خواهد بود اما سیتی در نیمه اول در وسط زمین اشتباهات ساده زیادی انجام داد. در نیمه دوم سعی کردیم شرایط را تغییر دهیم و با ورود لروی سانه و انتقال ایلکای گوندوغان به میانه میدان، حرکت و جنب و جوش ما در زمان بیشتر شد.

هم ما و هم لیورپول سزاوار کسب عنوان قهرمانی هستیم اما تنها یک تیم می تواند قهرمان شود. به نظر من تیمی که دوم شد نباید پشیمان شده و حسرت بخورد زیرا هر دو تیم همه چیز خود را داده اند. به طور معمول از این نوع پیروزی ها باید بیشتر لذت ببرید، اما ما باید آرام باشیم."