پیش بازی استقلال خوزستان - نساجی؛ تیری در تاریکی برای بقا یا رتبه تک رقمی!

پیش بازی استقلال خوزستان - نساجی؛ تیری در تاریکی برای بقا یا رتبه تک رقمی!

وب سایت رسمی فوتبالی- در دومین پیکار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، آبی های خوزستان پذیرای سرخ پوشان مازنی هستند.

به گزارش فوتبالی، استقلال خوزستان فقط روی کاغذ شانس بقا در لیگ برتر را دارد و به گفته سرمربی جوانش اما در حقیقت تیمی سقوط کرده به لیگ یک است.با این حال آبی های خوزستانی دوست ندارند از همین حالا دست ها را به نشانه تسلیم بالا ببرند و حداقل می خواهند برای اعاده حیثیت از این پیکار خانگی پیروز بیرون بیایند. در طرف مقابل هم نساجی با مجید جلالی هرچند دیر اما خودش را پیدا کرده و آنها هم با توجه به اینکه روی کاغذ شانس کسب رتبه تک رقمی دارند، می خواهند نهایت تلاششان را برای این ممکن آزمایش کنند.

با تمام این اوصاف شرایط جدولی طوری است که باید استقلال خوزستان را اولین تیم سقوط کرده به لیگ یک بدانیم. تیمی که قرار است جایش را یک تیم جنوبی دیگر به نام شاهین بوشهر بگیرد. آبی‌پوشان اهوازی در حالی در یک قدمی سقوط به لیگ یک هستند که سه فصل پیش قهرمان لیگ شدند. از همان ابتدای فصل که تیم استقلال خوزستان بسته شد خیلی‌ها چنین روزی را برای این تیم پیش‌بینی کردند.

اما شاگردان مجید جلالی در نیم فصل دوم روند صعودی را در پیش گرفته و خیلی زود خود را از خطر سقوط دور کردند. این تیم با روندی که در پیش گرفته حتی این شانس را دارد تا با حفظ همین شرایط تا رده ششم و هفتم جدول هم پیش بیاید. حالا مردم فوتبالدوست قائم شهر بیشتر از هر زمان دیگری برای تماشای بازی‌های تیم‌شان علاقه نشان می‌دهند و امیدوارند فصل را با یک رتبه تک رقمی به پایان برسانند.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

 پنج شنبه 5 اردیبهشت ۱۳۹۸

استقلال خوزستان - نساجی مازندران

اهواز، ورزشگاه الغدیر ساعت ۱۷:۳۰

داور وسط: جواد رحیم زاده کمک‌ها: محمد هاشمی نسب و علی احمدی داورچهارمحسین زیاری

ناظر: مجید محمدی

بازی پیشین: نفت مسجد سلیمان صفر - استقلال خوزستان صفر؛  نساجی مازندران یک - پدیده شهرخودرو صفر

رتبه در جدول: استقلال خوزستان با ۲۶ بازی و ۱۱ امتیاز در رده آخر و شانزدهم و نساجی مازندران با ۲۶ بازی و ۲۹ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.

محروم: -

۲۵۲۶