ولوز 3 - 1 آرسنال؛ عزای عمومی در پایتخت!

ولوز 3 - 1 آرسنال؛ عزای عمومی در پایتخت!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در این هفته دو شکست متوالی برابر پالاس و ولورهمپتون متحمل شد تا فرصت بسیار خوب صعود به رتبه های بالای جدول را از دست داده و با قرار گرفتن در رتبه پنجم، شانس چندانی برای کسب سهمیه نداشته باشد و هفته تلخ لندنی ها با شکست تاتنهام و آرسنال و تساوی چلسی تکمیل شود.
 

اولین فرصت در دقیقه 6 و روی پاس اوزیل برای آرسنال ایجاد شد اما ضربه هنریک میخیتاریان با اختلاف کمی از کنار دروازه ولورهمپتون به بیرون رفت.

در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم بیشتر مشغول به محک زدن یکدیگر بودند. در دقیقه 22 این موتینیو بود که از فاصله دور اقدام به شوت زدن کرد و ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما طوفان ولورهمپتون به یکباره آغاز شد. این تیم در دقیقه 28 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که نوس با یک شوت فوق العاده و غیرقابل مهار موفق شد گل اول ولورهمپتون را وارد دروازه برند لنو کند.

در دقیقه 30 ولوز می توانست به گل دوم هم دست یابد اما ضربه خیمنز از سمت راست محوطه با اختلاف کمی از بالای دروازه آرسنال به بیرون رفت.

اما در دقیقه 36 ولورهمپتون به گل دوم رسید. ارسال کاسترو از سمت چپ با ضربه سر دقیق دوهرتی همراه بود و بر خلاف انتظار گل دوم هم وارد دروازه آرسنال شد.

اما در دقیقه 45 دیگو یوتا با یک نفوذ تماشایی و ضربه ای زمینی از درون محوطه که با اشتباه مسلم برند لنو نیز همراه شد، موفق شد گل سوم را نیز به ثمر برساند و ولوز با برتری 0-3 راهی رختکن شد.

آرسنال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان اوایل مونرئال شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 56 یوتا روی پاس خیمنز می توانست گل چهارم ولورهمپتون را نیز به ثمر برساند اما در موقعیتی بسیار خوب نتوانست این موقعیت را تبدیل به گل کند.

در ادامه آرسنال تلاس زیادی برای خلق موقعیت می کرد اما به نتیجه نمی رسید و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 73 لاکازت می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما حضور به موقع بنت مقابل ضربه او باعث از دست رفتن موقعیت شد.

اما در دقیقه 78 آرسنال با ارسال کرنر ژاکا و ضربه سوکراتیس از دهانه دروازه به گل رسید تا اختلاف آنها با ولورهمپتون به 2 گل برسد.

در ادامه آرسنال تلاش زیادی برای گلزنی کرد که هیچکدام به نتیجه نرسید و در نهایت ولورهمپتون موفق شد 1-3 آرسنال را مغلوب کند.