پیش بازی ماشین سازی - سایپا؛ جان سخت های تبریز در پیکار با شهریار

پیش بازی ماشین سازی - سایپا؛ جان سخت های تبریز در پیکار با شهریار

وب سایت رسمی فوتبالی- در شروع هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، ماشین سازی در تبریز پذیرای سایپای تهران است.

به گزارش فوتبالی، سبزپوشان تبریزی برای رسیدن به نیمه بالایی جدول چاره ای جز پیروزی بر سایپای رده هفتمی ندارند. شاگردان رضا مهاجری با اینکه هفته پیش بازی را یک بر صفر به استقلال باختند اما دوباره نشان دادند تیمی هستند که به راحتی تسلیم نمی شوند و البته به همان سختی هم گل می زنند و پیروز می شوند.

در سوی مقابل هم سایپا همچنان روندی سینوسی را در دستور کار دارد و نمی توان پیش‌بینی کرد که شاگردان علی دایی روز خوبشان است یا بد!

در مجموع هر دو تیم روز‌های پر فراز و نشیبی را در فصل جاری داشتند و عدم ثبات در نتیجه‌گیری اجازه نداد از جایگاهی که الان در آن قرار دارند به شرایط بهتری برسند. در این بین ماشین‌سازی از زمانی که به رضا مهاجری سپرده شد نتایج بهتری گرفت اما همین تیم با کادر فعلی‌اش در چند بازی اخیر نتوانسته امتیازات لازم را کسب کند و هم اکنون در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

تیم دایی هم که دو شکست متوالی را مقابل تیم‌های پرسپولیس و سپاهان داشته است، باز هم این شانس را دارد تا در صورت پیروزی در دیدارهای آینده خود به رده ششم جدول برسد. اگرچه موقعیت فعلی این تیم هم در صورت ادامه این شکست‌ها بدتر خواهد شد. دایی به قول خودش این روز‌ها فقط سعی می‌کند در بین شاگردانش انگیزه ایجاد کند تا 4 بازی باقی مانده را با پیروزی به اتمام برسانند.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر

ماشین سازی تبریز - سایپا تهران

پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ 

تبریز، ورزشگاه بنیان دیزل ساعت ۱۶:۰۰

داور وسط: علی بای کمک‌ها: حسن ظهیری و رضا قیم داور چهارم: کمیل غلامی

ناظر: حسین زمانی

بازی پیشین: استقلال یک - ماشین سازی صفر؛ سایپا ۲ - سپاهان ۵

رتبه در جدول: ماشین سازی با ۲۶ بازی و ۲۷ امتیاز در رده دوازدهم و سایپا با ۳۱ امتیاز از ۲۵ بازی در رده هفتم جدول قرار دارند.

محروم: ساموئل سارفو از سایپا

۲۵۲۶